ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: کریم، پیام و نصیحت به زبان آذری


توی اولین جلسه های تمرین با پرسپولیس، حمید درخشان در قاب های مشترک زیادی با پیام صادقیان دیده می شد.

آی اسپورت: توی اولین جلسه های تمرین با پرسپولیس، حمید درخشان در قاب های مشترک زیادی با پیام صادقیان دیده می شد. آقای مربی، امیدوار بود بتواند با حرف زدن، پسرِ شماره 11 تیمش را به روزهای خوب برگرداند اما هیچوقت موفق نشد و بعدها مشکلاتی جدی با این بازیکن پیدا کرد. کمی بعد، این علی کریمی بود که در تمرین سرخپوشان حاضر شد و برای دقایقی با پیام صادقیان گفتگو کرد و از او خواست که زندگیِ حرفه ای تری داشته باشد. حالا، سومین نصیحت کننده بزرگ صادقیان نیز از راه رسیده است. دستیارِ ایرانی برانکو؛ کریم باقری.

زننده یکی از دو گل مسابقه حماسی ملبورن، در 36 سالگی بازیکنِ فیکس تیم ملی بود و دقیقا به همین خاطر است که او می تواند بهتر از هر کس دیگری، رابطه استایلِ زندگی و تداوم فوتبال را برای صادقیان توضیح بدهد. کریم به زبان آذری با پیام صحبت کرده و جهتِ دست هایش، جهتِ حرف هایش را به خوبی نشان می دهند.اینکه فوتبالیست جوان پرسپولیس، مورد توجه و نصیحت سه تا از بهترین فوتبالیست های تاریخ ایران قرار گرفته است، نشان می دهد همه پرسپولیسی ها قصد دارند برای بازگشت به او کمک کنند. حقیقت اما آن است که پیامِ صادقیان، مهم ترین فردی ست که باید به پیامِ صادقیان کمک کند تا دوباره همان بازیکنی باشد که فصلِ قبل بود.

عکس: کریم، پیام و نصیحت به زبان آذری


ویدیو مرتبط :
گلچین آذری از بهترین مداحان آذری زبان ( بسیار زیبا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت به زبان عربی مسئولان لالیگا+عکس



یک دقیقه سکوت برای کشته‌شدگان عراق
پیام تسلیت به زبان عربی مسئولان لالیگا+عکس

بر اساس اعلام مسئولان لالیگا یک دقیقه سکوت به احترام کشته‌شدگان حمله تروریستی در عراق در دیدارهای امروز برقرار خواهد شد.

به گزارش فارس، بعد از اینکه دیشب در عراق 16 هوادار رئال در حمله تروریستی کشته شد مسئولان برگزاری دیداری‌های لالیگا با یک دقیقه سکوت قبل از آغاز بازی‌ها موافقت کردند.

بر این اساس پیش از دیدار رئال مادرید و لاکرونیا در ورزشگاه برنابئو به احترام درگذشتگان عراق یک دقیقه سکوت برقرار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

دیشب باشگاه رئال مادرید با ابراز همدردی با بازماندگان کشته‌شدگان مادرید به خانواده آنها تسلیت گفت و این حرکت را محکوم کرد.