ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: کرار به جای تمرین برف بازی کرد!


ملی پوش عراقی استقلال چند روز می شود به تهران بازگشته تا تکلیف خود را با این باشگاه روشن کند.

ورزش سه: جاسم کرار که جدایی اش از استقلال قطعی شده از اواخر هفته گذشته به تهران بازگشت تا در نشستی با مسئولان استقلال راجع به فسخ قرارداد و دریافت مطالباتش شرکت کند اما این نشست برگزار نشد تا ملی پوش عراقی روزهای خود را در کنار دوستانش با تهران گردی و تفریح در نقاط خوش آب و هوای پایتخت بگذراند!

عکس: کرار به جای تمرین برف بازی کرد!

جاسم کرار با علم به این موضوع که دیگر شانسی برای همراهی استقلال و زندگی در تهران ندارد در این چند روز با دوستانش به تمام نقاط گردشگری پایتخت سر زد که از آن جمله می توان به فشم ، دیزین و ... اشاره کرد تا رفقای عراقی اش را حسابی سورپرایز کند. یاغی عراقی با درج تصاویری از برف بازی در ارتفاعات دیزین و فشم با دوستانش در شبکه های اجتماعی حسابی در این چند روز سرو صدا به پا کرد.

عکس: کرار به جای تمرین برف بازی کرد!

بنا به گفته مدیربرنامه های کرار این بازیکن در انتظار حضور در نشست با مدیران باشگاه استقلال است تا قراردادش را فسخ و به کشورش بازگردد اما هنوز این تماس برقرار نشده تا او روزهای خود در تهران را با حضور در نقاط تفریحی و گردشی بگذارند چون اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد.


ویدیو مرتبط :
برف بازی بازیکنان استقلال سر تمرین HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس - برف سنگین ترکیه و لغو بازی گالا و یوونتوس



اخبار ,اخبار ورزشی,لغو بازی گالا و یوونتوس

 

اخبار ورزشی -  برف سنگین ترکیه و لغو بازی گالا و یوونتوس

اتحادیه فوتبال اروپا یوفا به زودی زمان از سر گیری این مسابقه حساس که در سی و سومین دقیقه قطع شد را اعلام خواهد کرد.

بارش برف که در دقایق ابتدایی دیدار تیم های گالاتاسرای و یوونتوس آغاز شده بود در اواسط نیمه اول این مسابقه به اندازه ای شدید شد که سرانجام موجبات لغو مسابقه را به همراه آورد.

 

این برف سنگین ابتدا سبب تغییر توپ مسابقه و استفاده از توپ نارنجی شده بود اما در نهایت تشخیص خطوط محوطه جریمه را برای گروه داوری ناممکن کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که مسابقه در زمانی دیگر پیگیری شود.

 

مسئولان برگزاری این مسابقه خیلی زود برف ها را از روی زمین چمن کنار زدند اما با تداوم بارش ها شرایط به گونه ای به نظر می رسید که بی تردید پس از چند دقیقه بار دیگر حجم زیادی از برف روی زمین می نشست و همین موضوع سبب شد داور تصمیم به لغو مسابقه بگیرد.

اتحادیه فوتبال اروپا یوفا به زودی زمان از سر گیری این مسابقه حساس که در سی و سومین دقیقه قطع شد را اعلام خواهد کرد. با توجه به پیروزی رئال مادرید در دیگر مسابقه این گروه و قطعی شدن رتبه آخر کپنهاگن، مشخص شده است که از بین تیم های یووه و گالا یک تیم راهی دور بعد خواهد شد و تیم بعد راه یورولیگ را در پیش خواهد گرفت. فعلا یووه با دو امتیاز بیشتر از گالا در رده دوم این گروه قرار دارد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش