ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: کاسبی جدید محسن بنگر


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس وارد کار ساعت شده و گالری اش از امشب شروع به کار خواهد کرد.

جام نیـوز: محسن بنگر عصر امروز با افتتاح فروشگاه "ساعت قرمز" در شهرک غرب تهران، رسما به صف کاسبان فوتبال اضافه می شود.
 
بنگر اعلام کرده که گالری اش از امشب آغاز به کار خواهد کرد ولی به دلیل ایام محرم و اینکه 48 ساعت قبل از دربی احتمال خستگی وجود دارد، مراسم افتتاحیه ای در کار نخواهد بود.
 
بنگر از مدت ها پیش در فکر راه اندازی یک گالری ساعت بود و می خواست با گرفتن نمایندگی برندهای معتبر دنیا وارد دنیای کسب و کار ساعت شود که این امر از امروز رسما محقق خواهد شد.

عکس: کاسبی جدید محسن بنگر


ویدیو مرتبط :
سوتی محسن بنگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش محسن بنگر به نماد جدید پرسپولیسی‌ها برای کری‌خوانی + عکس



اخبار ورزشی - واکنش محسن بنگر به نماد جدید پرسپولیسی‌ها برای کری‌خوانی + عکس

برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی با زدن 2 گل در 10 دقیقه و 10 نفره شدن این تیم در اواخر بازی باعث شد پرسپولیسی ها صاحب نماد جدیدی شوند.

آنها به خاطر این اتفاق و با توجه به زدن 3 گل در فاصله 10 دقیقه در دربی 74 در حالی که 10 نفره شده بودند، اخیرا برای کری خوانی عدد 10 را نشان می دهند.

محسن بنگر در اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نداد و ضمی همراهی با کری خوانی جدید تاکید کرد که به عدد 6 علاقه بیشتری دارد!

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محسن بنگر

 اخبار ورزشی - روز نو