ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: پیراهن اول بایرن برای فصل آینده


طرح پیراهن‌ بایرن مونیخ برای فصل ۱۷-۲۰۱۶ لو رفت.

خبرگزاری تسنیم: سایت «فوتی هدلاینز» اقدام به انتشار طرح پیراهن‌های فصل آینده بایرن مونیخ کرد. باواریایی‌ها که از ابتدای فصل 17-2016 زیرنظر کارلو آنچلوتی کار خود را ادامه خواهند داد، پیراهن‌های اول‌شان یکدست قرمز خواهد بود. دور یقه و سرآستین‌های پیراهن جدید باواریایی‌ها نیز نواری سفیدرنگ دیده می‌شود.

در این پیراهن سه خط معروف کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» به جای قرار گرفتن در سرشانه، در کنار دو طرف پیراهن و به صورت عمودی دیده می‌شود. همچنین قرار است شورت ورزشی این پیراهن سفید رنگ باشد، اتفاقی که برای نخستین بار در 10 سال اخیر رخ خواهد داد. گفته شده که این پیراهن از ماه مِی 2016 برای فروش در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

عکس: پیراهن اول بایرن برای فصل آینده


ویدیو مرتبط :
رونمایی از پیراهن فصل بعد بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ +عکس


تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز از پیراهن جدید خود که بسیار شبیه به پیراهن بارسلونا است، رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز از پیراهن جدید خود که بسیار شبیه به پیراهن بارسلونا است، رونمایی کرد.

 تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام پیکارهای این فصل بوندس لیگا امروز از پیراهن فصل آینده خود که بسیار شبیه با پیراهن بارسلوناست، رونمایی کرد.

کمپانی آدیداس پیراهن جدیدی را برای فصل آینده باوارایی‌ها طراحی کرده که الگوبرداری از پیراهن دهه 90 این تیم و زمانی که جیووانی تراپاتونی هدایت بایرن را برعهده داشت، است.

پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ +عکس

پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ +عکس

پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ +عکس