ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: پویول و مالدینی در کنار هم


کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا تصویری از ملاقات روز گذشته خود با پائولو مالدینی افسانه ای را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد.

طرفداری: کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا تصویری از ملاقات روز گذشته خود با پائولو مالدینی افسانه ای را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد.

عکس: پویول و مالدینی در کنار هم


ویدیو مرتبط :
مالدینی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: وِلکام سینیور مالدینی!


مالدینی یک افسانه واقعی بود که دو دهه سانتر میکرد و تکل میزد و با میلان عنوان درو میکرد و در تمام این سالها جذاب بود

سایت گل: پائولو مالدینی کبیر در ایران؛ اتفاقی که اگر یک دهه پیش می افتاد، یک قیامت واقعی بپا میکرد. سمبل سوپراستارهای نسل قبل؛ نسلی که بکام و کریستیانو نداشت، اما ستاره های جذاب و خوش تیپ هم کم نداشت: دیوید ژینولا و روبرتو باجو و سرآمد همه البته پائولوی کبیر.

مالدینی یک افسانه واقعی بود که دو دهه سانتر میکرد و تکل میزد و با میلان عنوان درو میکرد و در تمام این سالها جذاب بود. فرقی هم نمیکرد که در کنارش چه کسانی باشند. از فان باستن و گولیت و دونادونی و آلبرتینی تا روبی باجو و اینزاگی... ستاره ها یکی یکی می آمدند و میرفتند اما پائولوی کبیر سرجایش بود. تا اینکه پس از 25 سال کفشهایش را آویخت و شماره سه افسانه ای را به خاطرات ما سنجاق کرد.

... ول کام سینیورمالدینی