ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / همسر و فرزندان ستاره فوتبال پس از 16 سال زندگی مشترک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
دیوید بکهام در سالگرد شانزدهمین سال ازدواجش، تصاویری را از زندگی این روزهایش در کنار خانواده، در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
فوتبال ستاره های پیشکسوت بالای 50 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حلق آویز کردن همسر برای فریب دادن پلیس/ پایان غمناک یک سال زندگی مشترک



اخبار حوادث - حلق آویز کردن همسر برای فریب دادن پلیس/ پایان غمناک یک سال زندگی مشترک

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتل در کمتر از ۴ساعت دراستان لرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت الله دالوند رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: بر اساس اعلام فوریتهای پلیسی ازطریق بیمارستان مبنی براینکه زنی ۲۳ساله با هویت معلوم بر اثر حلق آویز شدن فوت نموده است بلافاصله اکیپ بررسی صحنه در محل حاضر و از جسد عکس برداری و شوهرش اعلام داشت به علت اختلافات خانوادگی خودش را در منزل با چادر حلق آویز و خودکشی نموده است که با توجه به اظهارات ضد و نقیض شوهر متوفی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ماموران جنایی پلیس آگاهی در ادامه جهت بازبینی صحنه جرم به محل حادثه در روستایی واقع در حوالی شهر اعزام شدند که با هوشیاری و تیزبینی کارآگاهان آثار خراشیدگی در روی گردن شوهر متوفی مشهود بود که این آثار خراشیدگی جنایت وی را لو داد.

 وی افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی در‌‌ نهایت متهم لب به اعتراف گشود و بیان داشت حدود یک سال با همسرم زندگی مشترک خود را شروع کرده بودیم و در این مدت کوتاه اختلاف نظر زیادی با هم داشتیم که این امر باعث شد ابتدا با روسری وی را خفه کنم و سپس با چادر وی راحلق آویز کردم تا وانمود کنم دست به خود کشی زده است.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از اعتراف به جرم قتل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی گردید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران