ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو


ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا برای هم‌تیمی برزیلی پیشین خود هدیه‌ای ویژه فرستاد.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی روز گذشته (دوشنبه) برای رونالدینیو، مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا یک هدیه ویژه فرستاد.

مسی که در فاصله سال‌های 2004 تا 2008 با رونالدینیو هم‌تیمی بود و البته در آن دوران برخلاف این روزها که مرد شماره یک بارساست، زیر سایه ستاره برزیلی کاتالان‌ها قرار داشت، برای بازیکن حال حاضر فلومیننزه پیراهن خود را با امضایش فرستاد.

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

مسی روی این پیراهن با دستخط خود این جمله را نوشته است: برای دوستم «رونی» از صمیم قلب. بهترین آرزوها را برایت دارم.»

ستاره آرژانتینی بارسلونا تصویری از پیراهنش که در حال امضای آن است را در شبکه‌های اجتماعی گذاشته تا اهالی دنیای فوتبال از این موضوع که رابطه میان او و هم‌تیمی سابقش همچنان صمیمانه است، مطلع کند.


ویدیو مرتبط :
مسی یا رونالدینیو؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هدیه ویژه ستاره NBA به مسی


استیفن کاری، ستاره NBA که در باشگاه گلدن استیت واریرز بازی می کند، به مناسبت 30 میلیونی شدن فالوئرهای اینستاگرام لیونل مسی، پیراهن امضا شده خود را برای وی فرستاد.

ورزش سه: استیفن کاری، ستاره NBA که در باشگاه گلدن استیت واریرز بازی می کند، به مناسبت 30 میلیونی شدن فالوئرهای اینستاگرام لیونل مسی، پیراهن امضا شده خود را برای وی فرستاد.

کاری که پیراهن شماره 30 باشگاه خود را به تن می کند، در پیامی به مسی اظهار امیدواری کرد که روزی این فوق ستاره برای دیدن بازی گلدن استیت واریرز به آمریکا بیاید.

عکس: هدیه ویژه ستاره NBA به مسی