ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: هدیه نفیس یک هوادار به نکونام


تابلوی فرش نفیسی که یکی از هواداران جواد نکونام، به کاپیتان سابق تیم ملی ایران اهدا کرد. صبح بخیر: تابلوی فرش نفیسی که یکی از هواداران جواد نکونام، به کاپیتان سابق تیم ملی ایران اهدا کرد.

این تصویری از حضور نکونام در دیدار ایران - آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل است.

عکس: هدیه نفیس یک هوادار به نکونام


ویدیو مرتبط :
دیوانه شدن کودک هوادار از هدیه کاسیاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالگرد ۶ میلیون دلاری که داماد هندی در گرانترین عروسی از پدر زنش هدیه گرفت + عکس



 

 

پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

پرخرج ترین مراسم عروسی در هند با هزینه ۱۴ میلیون پوندی برگزار شد.دیلی میل گزارش داد در ازدواج سیاسی بین عروس و داماد دو سیاستمدار، ۱۸ هزار هندی و غیر هندی مهمان بودند.این عروسی در کاخی ملهم از کاخهای معروف راجستانی با هزینه ۱۴ میلیون پوند برگزار شد که در آن داماد از پدر زنش که سیاستمدار کهنه کار هندی است بالگردی از نوع بل ۴۲۹ را به ارزش ۴ میلیون پوند یا ۶ میلیون دلار هدیه گرفت.

 

 پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

البته پدر داماد با اشاره به بالگرد گفت هدیه ساده ای را پسرش دریافت کرده است!

 

لالیت تانوار و یوگیتا جاناپوریا زوج خوشبختی هستند که این مراسم به افتخار آنها برگزار شد و به گفته کارشناسان گرانترین عروسی برگزار شده در تاریخ اخیر هند محسوب می شود. به برگزار کننده مراسم خرده گرفته شده که همزمان با سیاستهای اعلام شده دولت برای عدم ولخرجی بین سیاستمداران، چگونه این مراسم پر خرج انجام شده است.

 

سال گذشته در هند سلسله اقدامات قانونی علیه مفسدان اقتصادی و سیاسی صورت گرفت تا دولت بتواند فشار ناشی از افکار عمومی علیه خود را بکاهد.

 

 پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

در این مراسم به هر مهمان حداقل ۳۰ پوند پول نقد هدیه داده شده است.مهمانان زن یک عدد شال گرانبها و سکه نقره و مهمانان مرد نیز یک دست کت شلوار هراه سکه نقره بعنوان هدیه گرفته اند. آرایشگر مخصوص منهای دستمزدش ۲ هزار پوند نیز بعنوان انعام دریافت کرده است.

 

بیش از هزار نفر در این مراسم بعنوان خدمتکار انجام وظیفه کرده و منویی از بهترین غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، تایلندی برای مهمانان سرو شده است.

 

منشی مخصوص آقای تنوار می گوید برای شمارش هزینه واقعی باید صبر کرده و منتظر قبوض مختلفی بود که هزینه شده است. هندی ها به ۱۳۶ هزار پوند یک کرور می گویند و به گفته منشی مخصوص هزاران کرور در این مراسم خرج شده است.

 

برگزاری این مراسم پیش از مراسم ازدواج پزنس ویلیام و کیت میدلتون از خانواده سلطنتی انگلیس رخ داده و انگلیسی ها که سالانه ۲۸۰ میلیون پوند به هند کمک مالی می کنند را بشدت به فکر برده است!

 

علی رغم فساد اقتصادی در بین سیاسیون هندی، پیش بینی شده رشد اقتصادی در هند امسال بیشتر از چین خواهد شد./خبر آنلاین