ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس:هدیه تولد رونالدینیو به نیمار و رونالدو


رونالدینیو، اسطوره برزیلی سابق بارسلونا به مناسبت تولد نیمار و کریستیانو رونالدو هدیه ویژه ای برای این دو ستاره فوتبال دنیا ارسال کرد.

ورزش سه: رونالدینیو، اسطوره برزیلی سابق بارسلونا به مناسبت تولد نیمار و کریستیانو رونالدو هدیه ویژه ای برای این دو ستاره فوتبال دنیا ارسال کرد.

نیمار و رونالدو سه روز قبل، 24 و 31 سالگی خود را جشن گرفتند. هر دو بازیکن از سوی رونالدینیو با دریافت هدیه ای ویژه سورپرایز شدند: مینی اسکوتر با امضای رونالدینیو.

عکس: هدیه تولد رونالدینیو به نیمار و رونالدو

عکس: هدیه تولد رونالدینیو به نیمار و رونالدو


ویدیو مرتبط :
10 تا از بهترین تکنیک های رونالدو - رونالدینیو - نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان برای تولد کریس رونالدو هدیه فرستاد(+عکس)



اخبار ,اخبار ورزشی,کریس رونالدو

 

اخبار ورزشی -زلاتان برای تولد کریس رونالدو هدیه فرستاد

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن در شب تولد 29 سالگی کریس رونالدو هدیه ای جنجالی برای او فرستاد.

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در شب تولد 29 سالگی کریس رونالدو تیشرت نایکی که در کاغذ کادویی اختصاصی زلاتان پیچیده شده بود و روی آن شعار “DARE TO ZLATAN” نوشته شده بود را به عنوان کادو برای ستاره پرتغالی فرستاد.

زلاتان سپس در پیامی در توئیتر خطاب به رونالدو نوشت: کریستیانو تولدت مبارک! به عنوان کادو پیراهن مورد علاقه ات را برایت فرستاده ام.

رونالدو که از هدیه زلاتان خوشحال شده بود دقایقی بعد در توئیتر پاسخ زلاتان را داد و گفت: ممنون بابت هدیه ات ایبرا. فکر کنم این هدیه بیشتر به من می آید تا به تو.

چند ماه پیش رونالدو و زلاتان در مرحله پلی آف صعود به رقابتهای جام جهانی رو در روی هم قرار گرفتند که درخشش رونالدو باعث صعود پرتغال و حذف سوئد شد. زلاتان بعد از شکست در این دیدار اعلام کرد تماشای جام جهانی بدون او هیچ لذتی ندارد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی,کریس رونالدو

 اخبار ورزشی - مهر