ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش


رقابتهای ورزشی همیشه سوژه خوبی برای عکاسان به حساب می آیند و به آنها موقعیت خوبی برای شکار صحنه های ناب و کم نظیر می دهد.

خبر آنلاین: رقابتهای ورزشی همیشه سوژه خوبی برای عکاسان به حساب می آیند و به آنها موقعیت خوبی برای شکار صحنه های ناب و کم نظیر می دهد.  در این بخش نگاهی داریم به بهترین عکسهای ورزشی روز از لنز دوربین بهترین عکاسان خبری دنیا:

رقابت اسکی بازان استقامت در مسابقات جهانی کان تیولاتی در فنلاند

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

شرایط خطرناک جوی در حین بازی تیمهای سیدنی و ملبورن

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

رقابت دو اسکیت باز در لیسبون

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

حضور غیرمنتظره یک تمساح در زمین گلف میاکا پاینس فلوریدا

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

اسلم دانک جورج هیل از تیم ایندیانا پیسرز در مسابقات ان بی ای

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

حرکت خارق العاده دنی تورس قهرمان موتورسواری اکروباتیک در مکزیکوسیتی

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

خودرو لری دیکسون به این شکل در مسابقات گینس ویل چند تکه شد اما خود او با وجود سرعت 450 کیلومتری خودرو سالم ماند

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش

یکی از طرفداران تیم ملی کرلینگ کانادا در مسابقات قهرمانی جهان درژاپن

عکس های هیچان انگیز از دنیای ورزش


ویدیو مرتبط :
صحنه های هیجان انگیز در دنیای ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 حیوان خبرساز در دنیای ورزش +عکس



10 حیوان خبرساز در دنیای ورزش +عکس
حوادثی که در ورزش های مختلف مانند فوتبال و گلف و بیسبال می افتد بسیار زیاد هستند اما یکی از جالب ترین آن ها ورود یک حیوان به زمین بازی است که گاهی اتفاق می افتد.
جو ورزشگاه بسیار سنگین است و سروصدای تماشاگران به اندازه ای است که حتی سوت داور نیز به گوش نمی رسد اما ناگهان موجودی زیرک و بازیگوش به میان چمن ورزشگاه می دود و کانون توجهات همه از مربیان تیم تا داور و تماشاگران را به خود مبهوت می کند.
این موجود کوچک تنها یک دهم قد و اندازه بازیکنان را دارد اما همه آن ها را برای دستگیری اش به تکاپو می اندازد ولی سرانجام از زمین خارج می شود. تا به حال موجودات زیادی بوده اند که با همه بازیگوشی هایشان مسابقات مختلف ورزشی را متوقف کرده اند.
** سمور در لیگ سوئیس

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

دو روز پیش در بازی که میان تیم های توآن و زوریخ سوئیس در حال برگزاری بود ناگهان سموری وارد ورزشگاه شد که توجه همه را به خود جلب کرد. این سمور بازیگوش نزدیک به 10 دقیقه ای بازی را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث شد تا بسیاری از بازیکن ها به تکاپو بیافتند. پس از چند دقیقه ای که تمامی تماشاگران به حرکات جالب بازیکن ها می خندیدند بالاخره سمور دستگیر می شود و بازی به روال عادی باز می گردد.
** پرنده در جام آمریکای جنوبی

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

در یکی از بازی های جام آمریکای جنوبی میان تیم های ارژانتینی آرسنال ساراندی و سائوپائولو ناگهان پرنده ای به مانند بمب افکن ها وارد میدان مسابقه شد و به ترتیب به بیشتر بازیکن ها حمله کرد. این مسابقه به دستور داور برای مدتی قطع شد و بسیاری از محافظانی که در اطراف زمین بودند برای گرفتن پرنده دست به کار شدند اما این پرنده به هیچ عنوان دم به تله نداد و پس از مدتی از ورزشگاه خارج شد.
** سنجاب عاشق بیسبال

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

در بازی های سال 2012 لیگ بیسبال همه منتظر زده شدن ضربه توسط "ریچ داور" بازیکن تیم کلورادو بودند. ورزشگاه در سکوت بود و وقتی توپ به سمت او پرتاب شد ناگهان یک سنجاب عاشق بیسبال در میان میدان و دقیقا مقابل ضربه زننده ظاهر شد. این سنجاب بدون هیچ توجهی چند دقیقه ای در همان جا ایستاد و کسی نیز با او کاری نداشت تا اینکه از بازی بی رمغ بازیکنان خسته شد و به سمت درب خروجی حرکت کرد. این سنجاب کوچک 20 دقیقه ای بازی را به تاخیر انداخت.
** سگ کریکت باز

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

در سال 2009 دو تیم موامبی از هند و چنای از آفریقای جنوبی در حال انجام یکی از بازی های لیگ جهانی کریکت بودند که ناگهان یک چیز همه را متعجب کرد. در همین زمان یک سگ خیلی آرام و بدون توجه به بازیکنان و در حالی که مبهوت جمعیت تماشاچیان شده بود وارد زمین شد و دقیقا در میان میدان ایستاد. این سگ چند دقیقه ای به همین سبک صبر کرد و سپس راه را به سمت خارج زمین تغییر داد.
** گربه در لیگ آرژانتین

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

در اواسط سال 2012 یکی از حساس ترین بازی های لیگ آرژانتین در حال برگزاری بود و در این بازی دو تیم بوکاجونیورز و استودیوآنتس به مصاف یکدیگر رفته بودند. در نیمه اول بازی همه چیز عادی بود اما با آغاز نیمه دوم ناگهان شبهی باسرعت از میان زمین گذر کرد. ابتدا بسیاری شکه شدند این شبه تنها یک گربه بازیگوش بود که با سرعت از میان زمین گذشت و سپس در کنارهای زمین ناپدید شد.
** خانواده اردک ها درمیدان گلف

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

درمسابقات گلف قطر در سال 2013 که یکی از مسابقات بین المللی و معتبر دنیا است بسیاری از گلف بازان بزرگ دنیا شرکت می کنند که از جمله آن ها می توانیم به "سیمون خان" از انگلستان اشاره کنیم. این گلف باز در یکی از دورهای بازی خود مجبو شد یک خانواده از اردک ها را که وسط زمین ظاهر شده بودند اسکورت کند تا به محلی سالم برسند وسپس بازی خود را ادامه داد.
** عقاب در لیگ اروپا

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

لیگ اروپا یکی از سری بازی های بسیار مهم در اروپا است و تیم های معروفی به رقابت با یکدیگر می پردازند. در یکی از این بازی ها در چند هفته پیش که ما بین بنفلکا و بورداکس برگزار شد ناگهان یک عقاب وارد زمین بازی شد و چند دقیقه ای بازی را متوقف کرد.
** سگ بازیگوش در کلمبیا

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

سال 2011 یکی از بازی های حساس در لیگ کلمبیا در حال برگزاری بود که ناگهان یک سگ به سرعت وارد زمین شد و شروع کرد به دور زدن دور بازیکن های مختلف که این کار او باعث شد نیروی های امنیتی وارد کار شوند. در این میان نیروی های امنیتی نیز 10 دقیقه به دنبال این سگ دویدند و کار به قدری بالا گرفت که حتی برخی بازیکنان نیز دست به کار شدند در آخر این سگ به یک حرکت تاکتیکی از سوی پلیس دستگیر شد.
** اهویی گمگشته در زمین گلف

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

در سال 2011 بازی های بین المللی بریتانیا جشن 140 سالگی خود را گرفت وبعد از مراسم افتاحیه بازیکنان به سمت زمین رفتند تا بازی را آغاز کنند که همان ابتدا یک بچه آهو وارد زمین بازی شد. این مورد چند باری در این مسابقات دیده شده بود اما این بار بچه آهو قصد خروج نداشت و یک ساعتی بازی ها را به تاخیر انداخت.
** گنجشک سینه چاک فوتبال

فوتبال,گلف,بیسبال,حوادث ورزشی,اخبار

اواخر سال 2012 منچستر به دنبال پیروزی بر حریف خود یعنی ساندرلند بود که ناگهان یک طرفدار خیلی کوچک فوتبال در زمین چمن نشست و به تماشای آن پرداخت. این گنجشک سینه سرخ دقیقا در دایره میانی زمین نشسته بود و تکان نمی خورد و پس از مدتی که بازی ایستاده بود یکی از بازیکنان آن را برداشته و به خارج از زمین برد تا آسیبی به آن وارد نشود..../yjc.ir