ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: نکونام روی جلد مجله اوساسونا


تصویر کاپیتان سابق تیم ملی روی صفحه نخست مجله اوساسونا رفت.

جام نیوز: جواد نکونام بعد از خداحافظی از تیم ملی در تلاش است در ترکیب اوساسونا بدرخشد.
 
نکونام که در هفته گذشته به دلیل بیماری نتوانست در ترکیب تیمش حضور یابد، از سوی انریکه مارتین امروز در لیست تیمش قرار گرفته و احتمالا برابر رکرتیوو به میدان خواهد رفت.
 
مجله هفتگی اوساسونا عکسی از کاپیتان سابق تیم ملی در صفحه‌اش کار کرده که با تیپ کت و کراوات روی آن خودنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد این عکس خوش تیپ ترین چهره‌ای از نکونام باشد که سراغ داشته‌ایم.

عکس: نکونام روی جلد مجله اوساسونا


ویدیو مرتبط :
گلزنی نکونام برای اوساسونا (تنه ریف 2-1 اوساسونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مجله AFC با جلد و پشت جلد نکونام


سه نسخه از مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا که روی جلد و پشت جلدش تصاویری از جواد نکونام بود، به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

سایت فدراسیون فوتبال:  سه نسخه از مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا که روی جلد و پشت جلدش تصاویری از جواد نکونام بود، به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

 مجله رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین شماره اش گفت و گویی ویژه با جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران انجام داده بود و به همین دلیل جواد نکونام روی جلد این مجله قرار گرفت. گفت و گو با جواد نکونام پس از انتشار مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا به فارسی ترجمه و روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود.

سه نسخه از این مجله به فدراسیون فوتبال ارسال شده و پی دی اف این مجله هم در ذیل همین خبر روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

تصاویر صفحاتی از این مجله که درباره جواد نکونام و تیم ملی ایران است را مشاهده می کنید.