ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: نویر، هافبک جدید بایرن!


دروازه بان بایرن مونیخ بارها نشان داده که علاقه زیادی به خروج از محوطه جریمه دارد.

ورزش سه: در دیدار دیشب مقابل رم هم او هر وقت که فرصت پیدا کرد، تا میانه های زمین جلو رفت؛ مانند این صحنه که از روی دایره وسط زمین، شاهد کرنر زدن تیمش است.

عکس: نویر، هافبک جدید بایرن!


ویدیو مرتبط :
نویر در نقش هافبک بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت فان خال از انتقال احتمالی نویر به بایرن مونیخ



 

 

 

حمایت فان خال از انتقال احتمالی نویر به بایرن مونیخ

 

لوئیس فان خال مربی هلندی بایرن مونیخ در صحبتهایی از ایده به خدمت گرفتن مانوئل نویر در بازار تابستانی استقبال کرد.

دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان در مسیر پیوستن به رختکن اف سی هالیوود است و فان خال که پیش از این تمایلی برای به خدمت گرفتن مانوئل نویر نداشت، ایده هایش را تغییر داد و از احتمال انتقال دروازه بان شالکه استقبال کرد.

فان خال گفت:« فکر می کنم نویر خیلی به درد ما می خورد. هر باشگاه بزرگ به دو دروازه بان تراز اول نیاز دارد.»

کرافت که در جریان دیدار 4شنبه شب بایرن مقابل اینتر در سن سیرو عملکردی استثنایی را به نمایش گذاشت در صحبتهایی اعلام کرد در صورتی که نویر به این باشگاه منتقل شود، رختکن باواریایی ها را ترک خواهد کرد. قرارداد این دروازه بان 22 ساله در پایان رقابتهای این فصل به اتمام می رسد.

این در حالی است که فان خال تمایل زیادی دارد تا دو دروازه بان جوان را در اختیار داشته باشد و در صحبتهایی اعلام کرد اگر کرافت می خواهد در ترکیب اصلی تیم باشد، می تواند به تیم دیگری برود.