ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مشعل المپیک وارد برزیل شد


مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ با استقبال مردم و مسئولان برزیل وارد این کشور شد.

خبرگزاری تسنیم: این مشعل که حرکت خود را از یونان آغاز کرده، پس از سفر به موزه المپیک در لوزان به‌سمت برزیل حرکت کرد و قرار است تور 95روزه‌ای را در این میزبان بازی‌ها داشته باشد.

این مشعل پس از پایین آورده شدن از هواپیما به‌سمت «پالاسیو دو پلانالتو» محل کار رسمی دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل که مکان برگزاری مراسم رسمی استقبال بود، برده شد.

مشعل المپبک قرار است در برزیل توسط اسطوره‌های ورزش این کشور حمل شود که یکی از آنها به‌نام «واندرلی کوردیرو دِ لیما» دارنده مدال برنز دوی ماراتن در المپیک 2004 آتن این کار را انجام داد. «فابیانا کلائودینو» عضو تیم والیبال زنان برزیل، «آدریانا آرائوخو» نفر سوم بوکس المپیک و «تیاگو پریرا» شناگر نقره‌ای المپیک 2012 لندن از دیگر چهره‌های سرشناس بودند.

مراسم حمل مشعل یک حمل کننده ویژه نیز داشت. «حنان خالد» پناهجوی 12ساله اهل کشور سوریه که به‌همراه خانواده‌اش در سائوپائولو زندگی می‌کند، در نخستین روز از حمل مشعل در برزیل حضور داشت.

عکس: مشعل المپیک وارد برزیل شد

عکس: مشعل المپیک وارد برزیل شد

عکس: مشعل المپیک وارد برزیل شد

عکس: مشعل المپیک وارد برزیل شد


ویدیو مرتبط :
رونمایی از طرح مشعل المپیک برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشعل المپیک 2016 به برزیل رسید / عکس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,المپیک

ریو میزبانی بازی‌های المپیک در سال 2016 را برعهده دارد و به تازگی مشعل این بازی‌ها نیز به برزیل رسید.

به گزارش فارس، بعد از روشن شدن مشعل المپیک ریو در یونان، این مشعل به برزیل رسید. کارلوس نازمن رئیس کمیته المپیک برزیل این مشعل را دریافت کرد.

وی در این باره اظهار داشت: امروز با روشن شدن مشعل در ریو به تاریخ‌سازی در المپیک نزدیک می‌شویم. برای برزیلی‌ها این یک لحظه افتخارآمیز خواهد بود و برای آمریکای جنوبی نیز یک نشان تاریخی است.

وی افزود: بهترین ورزشکاران در جهان برای این بازی‌ها آماده می‌شوند و ما میزبان آنها خواهیم بود و در این شهر به ورزشکاران خوشامد می‌گوییم.

رئیس کمیته المپیک برزیل خاطرنشان کرد: این یک پیام قدرتمند برای جهان است که المپیک به همه مردم تعلق دارد.

المپیک 2016 از 5 تا 21 آگوست با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 206 کشور در ریو برگزار می‌شود.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,المپیک