ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مسی دنبال این کودک است


انتشار تصویری از کودک عراقی که در فقر از یک پلاستیک برای خود پیراهن لیونل مسی را درست کرده بود احساسات زیادی از جمله احساسات این بازیکن را برانگیخت.

خبرگزاری ایسنا: انتشار تصویری از کودک عراقی که در فقر از یک پلاستیک برای خود پیراهن لیونل مسی را درست کرده بود احساسات زیادی از جمله احساسات این بازیکن را برانگیخت.

صفحه رسمی توییتر برترین بازیکن جهان در سال 2015 خواستار آشنایی با این کودک و فرستادن پیراهن امضاء شده خود برای این کودک شده است.

لیونل مسی در حالی پنج بار به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است که در طول دوران فوتبال خود خیلی کم اسیر حواشی شده و تنها روی فوتبال خود تمرکز کرده است و چهره خوبی از خود در بین علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرده است.

مسی دنبال این کودک است +عکس


ویدیو مرتبط :
کلیپ افترافکت قاب عکس کودک و گالری عکس کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پیراهن مسی به کودک افغان رسید


هوادار کم سن و سال لیونل مسی به آرزوی خود رسید و صاحب پیراهن امضا شده ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین شد.

خبرآنلاین: هوادار کم سن و سال لیونل مسی به آرزوی خود رسید و صاحب پیراهن امضا شده ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین شد.

کودک کم سن و سال افغانستانی که در ماه اخیر انتشار تصاویری از او که با پلاستیک راه‌راه آبی‌وسفید برای خود پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را درست و به تن کرده بود و این در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت، هدیه ویژه لیونل مسی را دریافت کرد.

ستاره آرژانتینی بارسلونا که گفته بود در صورت مهیا بودن شرایط، تمایل به ملاقات با این هوادار کوچک دارد، پس از اینکه نتوانست قرار ملاقاتی را با وی تنظیم کند، پیراهن امضا شده خود را از طریق مقر یونیسف در افغانستان به دست هوادارش رساند.

این پسر پنج ساله که مرتضی احمدی نام دارد، اهل استان غزنی در نزدیکی کابل است. بر اساس گزارش‌ها این پیراهن پلاستیکی را همایون، برادر 15 ساله مرتضی درست و با ماژیک پشت آن نام و شماره مسی را نوشته است. برادر بزرگ این کودک افغانی پس از اینکه این پیراهن پلاستیکی را بر تن برادرش کرد، از او عکس گرفت و این تصاویر را در اواسط ماه ژانویه 2015 روی صفحه «فیسبوک» خود منتشر کرد.

عکس: پیراهن مسی به کودک افغان رسید