ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مسی تماشاگر هت تریک سوارز


حضور لیونل مسی در نوکمپ، تا بدینجا هم برای نیمار و هم برای سوارز خوش یمن بوده است.

ورزش سه: حضور لیونل مسی در نوکمپ، تا بدینجا هم برای نیمار و هم برای سوارز خوش یمن بوده است.

اگر هفته گذشته حضور مسی در نوکمپ برای تماشای مسابقه بارسا برابر رایو برای نیمار خوش یمن بود و او موفق به زدن 4 گل شد، امشب این مساله به سود سوارز تمام شد و او مقابل ایبار موفق به ثبت یک هت تریک شد.

لازم به ذکر است که مسی به دلیل مصدومیت، حداقل سه هفته دیگر نیز باید به دور از میادین باشد.


عکس: مسی تماشاگر هت تریک سوارز


ویدیو مرتبط :
چهار هت تریک سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ مسی در شب هت تریک سوارز +عکس



بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ و در حضور 78228 نفر هوادار با درخشش و هت تریک لوئیس سوارز مقابل ایبار با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.برای بارسا لوئیس سوارز در دقیقه 21، 48 و 85 و برای ایبار بورخا گونزالس در دقیقه 10 گلزنی کردند.

درابتدای این بازی بازیکنان بارسا پیراهن هایی درحمایت از یوهان کرایوف اسطوره این تیم که به تازگی دچار بیماری سرطان ریه شده است به تن داشتند. همچنین لیونل مسی فوق ستاره بارسا باز هم از روی سکوها نظاره گر درخشش هم تیمی های خود و این بار لوئیس سوارز بود. مسی این بارشیک پوش تراز همیشه با کت و شلوار به تشویق بارسا پرداخت.

 

اخبار,اخبار ورزشی , لیونل مسی

 

اخبار,اخبار ورزشی , لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - تابناک