ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مربیان کنونی لیگ جزیره در جوانی


یک سایت انگلیسی اقدام به انتشار تصاویر جالبی از دوران جوانی مربیان فعلی لیگ برتر انگلیس کرد.

خبرگزاری تسنیم: سایت نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی جالب اقدام به انتشار تصاویری از 20 مربی کنونی لیگ برتر زمانی که جوان‌تر بودند و برخی از آنها حتی نام و نشان آنچنانی نداشتند، کرد.

عکس: مربیان کنونی لیگ جزیره در جوانی

از چپ به راست: آرسن ونگر (سرمربی آرسنال)، تیم شروود ( سرمربی استون‌ویلا)، ادی هاو (سرمربی بورنموث)، ژوزه مورینیو (سرمربی چلسی) و آلن پاردو (سرمربی کریستال پالاس)

عکس: مربیان کنونی لیگ جزیره در جوانی

از چپ به راست: روبرتو مارتینس (سرمربی اورتون)، کلودیو رانیری (سرمربی لسترسیتی)، برندان راجرز (سرمربی لیورپول)، مانوئل پیگرینی (سرمربی منچسترسیتی) و لوئیز فن‌خال (سرمربی منچستریونایتد)

عکس: مربیان کنونی لیگ جزیره در جوانی

از چپ به راست: استیو مک‌لارن (سرمربی نیوکاسل)، الکس نیل (سرمربی نوریچ‌سیتی)، رونالد کومان (سرمربی ساوتهمپتون)، مارک هاگز (سرمربی استوک‌سیتی) و دیک ادووکات (سرمربی ساندرلند)

عکس: مربیان کنونی لیگ جزیره در جوانی

از چپ به راست: گری مونک (سرمربی سوانزی)، مائوریسیو پوچتینو (سرمربی تاتنهام)، کوئیکه فلورس (سرمربی واتفورد)، تونی پولیس (سرمربی وست‌برومویچ) و اسلاون بیلیچ (وستهام)


ویدیو مرتبط :
تمام مربیان تیم های لیگ برتر انگلیس در دوران جوانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربیان لیگ برتر انگلیس در جوانی چه شکلی بودند؟ + عکس



مربیان لیگ برتر انگلیس در جوانی,لیگ برتر انگلیس,فوتبال انگلیس

مربیان لیگ برتر انگلیس در جوانی چه شکلی بودند؟ + عکس

در لیگ برتر انگلیس که به تازگی به پایان رسیده است، ۲۰ مربی فعالیت کردند.

پس از آنکه «سر الکس فرگوسن» با به دست آوردن 13 جام قهرمانی در منچستریونایتد از دنیای مربیگری کناره گیری کرد، بدون شک هیچ کس به خاطر نمی‌آورد که او سال‌ها پیش و در یک بعد از ظهر غمگین، کفش‌هایش را هم آویخته بود.

ملی پوش پیشین اسکاتلند که اکنون 71 ساله است،‌ در 17 سال حضور در زمین فوتبال و در دوران بازیکنی خود بین سال‌های 1957 تا 1974 توانست 170 گل وارد دروازه حریفان کند. او 2 سال را نیز در تیم محبوب دوران کودکی خود یعنی گلاسکو رنجرز گذراند. او بازیکن به نسبت موفقی بود و دوران خوبی را نیز پشت سر گذاشت. البته بسیاری از همتایان او در لیگ برتر انگلیس به هیچ وجه نمی‌توانند به اینکه دوران فوتبال درخشانی داشته‌اند افتخار کنند.

* الکس فرگوسن - منچستریونایتد

الکس فرگوسن

در زیر به مربیان لیگ برتر انگلیس، دوران حضور در زمین و افتخارهایی که به دست آورده‌اند در کنار چهره دوران جوانی آنها اشاره کوتاهی می‌کنیم:

*آرسن ونگر - آرسنال

آرسن ونگر

سرمربی توپچی‌ها در قهرمانی استراسبورگ در فصل 79-1978 تنها در 3 دیدار حضور پیدا کرد.

*پل لمبرت - استون ویلا

پل لمبرت

ملی پوش اسکاتلند که بین سال‌های 1995 تا 2003 در زمین فوتبال حضور داشت، با پیراهن بروسیا دورتموند در سال 1997 به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

*رافائل بنیتس - چلسی

رافائل بنیتس

سرمربی پیشین لیورپول بین سال‌های 1974 تا 1981 در ترکیب رئال مادرید حضور پیدا کرد و 247 بازی برای تیم دوم این باشگاه انجام داد.

*دیوید مویس - اورتون

دیوید مویس

سرمربی این فصل اورتون و فصل آینده منچستریونایتد در طول دوران 19 ساله فوتبال خود برای سلتیک، کمبریج یونایتد، بریستول سیتی، شروبری، دانفرملاین، همیلتون آکادمیکال و پرستون به میدان رفت.

*مارتین یول - فولام 

 

مارتین یول

زمانی که باشگاه اصلی مارتین یول یعنی بایرن مونیخ در اوج فوتبال خود قرار داشت، او در لیگ انگلیس برای وست برومویچ و کاونتری سیتی به میدان می‌رفت.

*برندن راجرز - لیورپول

برندن راجرز

یک آسیب دیدگی وحشتناک در سن 20 سالگی، دوران فوتبال راجرز را به پایان رساند. البته او همواره در فهرست ذخیره‌‌های ریدینگ حضور داشت و افتخار بازی مقابل تیم مدرسه برزیل در سال 1988 را نیز در کارنامه دارد!

 

*روبرتو مانچینی - منچسترسیتی

روبرتو مانچینی

مانچینی 20 سال در زمین فوتبال حضور داشت و برای تیم‌هایی چون بولونیا، سمپدوریا و لاتزیو به میدان رفت. البته یک دوره کوتاه هم به شکل قرضی پیراهن لسترسیتی انگلیس را به تن کرد. او سال 91 قهرمان سری A شد، 4 بار کوپا ایتالیا را بالای سر برد و یک جام برندگان جام را به گردن آویخت.

*الن پاردو - نیوکاسل

الن پاردو

پاردو فقط یک بار قهرمان لیگ دسته دوم انگلیس در سال 1989 شده و یک بار هم نایب قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد.

*کریس هاتن - نورویچ سیتی

کریس هاتن

ملی پوش تیم جمهوری ایرلند در باشگاه تاتنهام یک اسطوره به شمار می‌رود. او 297 بازی در قلب خط دفاعی بین سال‌های 1977 تا 1990 برای اسپرز انجام داده است.

*هری ردنپ - کویینز پارک رنجرز

هری ردنپ

بین سال‌های 1965 تا 1972 در خط میانی وستهام یونایتد به میدان می‌رفت. او پیش از بازنشستگی در سال 1994 بیش از 150 بار با پیراهن چکش‌ها در زمین ظاهر شد.

*نایجل ادکینز - ریدینگ

نایجل ادکینز

ترنمیر، ویگان اتلتیک و بنگور سیتی، تیم‌های پیشین سرمربی این فصل ریدینگ بودند. او 13 سال به عنوان یک دروازه‌بان حرفه‌ای در زمین حضور داشت.

*مائوریسیو پوچتینو - ساوتهمپتون

مائوریسیو پوچتینو

این مدافع میانی در دوران فوتبال خود برای تیم‌هایی چون اسپانیول اسپانیا و پاری سن ژرمن فرانسه به میدان رفت. خطای او روی مایکل اوون در جام جهانی 2002 موجب شد تا دیوید بکام تنها گل دیدار را وارد دروازه آرژانتین کند.

*تونی پولیس - استوک سیتی

تونی پولیس

اسطوره باشگاه بریستول روورز در 2 برهه حضور در این باشگاه، 130 بار پیراهن این تیم را به تن کرد. دوران فوتبال او که بین سال‌های 1975 تا 1992 بود، در تیم بورنموث به پایان رسید.

*مایکل لادروپ - سوانسی سیتی

مایکل لادروپ

هافبک تهاجمی دانمارکی برای تیم‌های لاتزیو، یوونتوس، بارسلونا، رئال مادرید و آژاکس در طول 17 سال حضور در مستطیل سبز به میدان رفت.

*پائولو دی کانیو - ساندرلند

پائولو دی کانیو

او همواره در بطن درگیری‌ها بود. پسر بد ایتالیا با پیراهن لاتزیو، یوونتوس، ناپولی، میلان، سلتیک، شفیلد ونزدی، وستهام، چارلتون و سیسکو رم بین سال‌های 1985 تا 2008 به میدان رفت.

*آندره ویاس بواس - تاتنهام

 

آندره ویاس بواس

او به هیچ وجه فوتبال بازی نکرده است. این مربی پرتغالی توسط «سر بابی رابسون» به عنوان استعداد یاب در باشگاه پورتو مشغول به فعالیت شد. نخستین شغل مربیگری او در تیم بریتیش ویرجین آیلند در سن 21 سالگی بود!

*استیو کلارک - وست برومویچ آلبیون

استیو کلارک

 

کلارک در 2 باشگاه سنت میرن و چلسی بازی کرد. قهرمانی جام حذفی در 1997، لیگ کاپ و جام برندگان جام در سال آخر حضور در زمین فوتبال از افتخارهای وی به شمار می‌رود.

*سم الردایس - وستهام یونایتد

سم الردایس

او که در پست دفاع بازی می‌کرد، بین سال‌های 1973 تا 1992 پیراهن 11 تیم مختلف از جمله بولتون، میلوال و پرستون را به تن کرد.

*روبرتو مارتینز - ویگان اتلتیک

روبرتو مارتینز

این مربی اسپانیایی در بیشتر دوران فوتبال خود در لیگ انگلیس به بازی کرده است. او بین سال‌های 1993 تا 2007 برای ویگان، سوانسی سیتی و چسترسیتی به میدان رفت./خبرگزاری فارس