ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مراسم معارفه نکونام در اوساسونا


مراسم معارفه جواد نکونام در ورزشگاه ال سادار شهر پامپلونا برگزار شد.

ایسنا: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران که سال‌ها سابقه بازی در تیم اوساسونای اسپانیا را در کارنامه خود داشت، پس از حضور در تیم‌های استقلال و الکویت دوباره راهی اوساسونا شد.

باشگاه اوساسونا اعلام کرد جواد نکونام با قراردادی 2 ساله به عضویت این تیم درآمده است و از این فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. مهم ترین هدف نکونام در اوساسونا صعود با این تیم به رقابت‌های لیگا است.

نکونام پنجمین بازیکن جدید اوساسونا برای فصل پیش رو است. این تیم تاکنون میگوئل فلانو، روبرتو سانتاماریا، خوان فرانسیسکو مارتینز و خوان اوربان را به خدمت گرفته است.

مراسم معارفه کاپیتان تیم ملی ایران روز گذشته (دو‌شنبه) در ورزشگاه ال سادار برگزار شد و نکونام برای دومین بار به عضویت این تیم اسپانیایی در آمد. نکونام در این مراسم پسر خود را به همراه داشت.

در ادامه گزارش تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام را می‌بینید.

عکس: مراسم معارفه جواد نکونام

عکس: مراسم معارفه جواد نکونام

عکس: مراسم معارفه جواد نکونام

عکس: مراسم معارفه جواد نکونام

عکس: مراسم معارفه جواد نکونام


ویدیو مرتبط :
جلسه معارفه جواد نکونام در اوساسونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام نکونام برای هواداران اوساسونا(+عکس)



 اخبار ورزشی - پیام نکونام برای هواداران اوساسونا

  جواد نکونام بابت سقوط اوساسونا ابراز تاسف کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به مناسبت سقوط اوساسونا پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرده است. او در این پیام که متن آن را به زبان اسپانیولی نوشته، ضمن ابراز تاسف بابت سقوط اوساسونا، از روزهای خوبی که در این تیم داشته یاد کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین