ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: مدل موی پوگبا برای بازی امشب


پل پوگبا همیشه به دلیل هنرنمایی هاش در زمین فوتبال نیست که مورد توجه اهالی فوتبال قرار دارد، ستاره 22 ساله فرانسوی یووه، گاه با مدل موهای عجیب و غریبش نیز خبرساز می شود. پوگبا را امشب در مقابل آ اس رم، با این مدل مو در زمین خواهیم دید.

ورزش سه: پل پوگبا همیشه به دلیل هنرنمایی هاش در زمین فوتبال نیست که مورد توجه اهالی فوتبال قرار دارد، ستاره 22 ساله فرانسوی یووه، گاه با مدل موهای عجیب و غریبش نیز خبرساز می شود. پوگبا را امشب در مقابل آ اس رم، با این مدل مو در زمین خواهیم دید.

عکس: مدل موی پوگبا برای بازی امشب


ویدیو مرتبط :
بررسی مدل موی پیکسی مدل محبوب برای سلبریتی ها+چندین مدل موی کوتاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موی حقیقی برنده بازی دیشب! +عکس


علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی کشورمان در نخستین بازی ایران در جام جهانی از شب گذشته به سوژه مورد توجه شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

فرارو: علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی کشورمان در نخستین بازی ایران در جام جهانی از شب گذشته به سوژه مورد توجه شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

علیرضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران در بازی مقابل نیجریه که توانست برای نخستین بار دروازه تیم ملی ایران را در یک بازی جام جهانی بسته نگه دارد نه به این خاطر که به دلیل آنچه تیپ و مدل موی جذاب او گفته شده مورد توجه کاربران خارجی شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توئیتر قرار گرفت.

این امر تا آنجا پیش رفت که صفحه خبری "یاهو ورزشی" توجه کاربرای شبکه های اجتماعی به ظاهر جذاب حقیقی را به عنوان اخبار برگزیده روز خود انتخاب کرد و با تیتر "موهای حقیقی برنده بازی" به این موضوع و البته بازی نه چندان جذاب دو تیم اشاره کرد. یاهو نوشته علیرضا حقیقی دیشب ستاره میدان بود اما نه به دلیل مهارتش در بازی بلکه به دلیل تیپ و مدل موهای جذابش.

درادامه یاهو چند عکس از دروازبان تیم ملی که از دیشب در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است را نیز منتشر کرد.

مدل موی

مدل موی

مدل موی

مدل موی

مدل موی

مدل موی