ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: محمدعلی کلی در مرقد امام (ره)


محمدعلی کلی ورزشکار افسانه ای قرن بیستم، امروز پانزدهم خرداد 1395 در سن 74 سالگی بر اثر اختلالات تنفسی درگذشت.

خبرگزاری ابنا:‌ محمدعلی کلی ورزشکار افسانه ای قرن بیستم، امروز پانزدهم خرداد 1395 در سن 74 سالگی بر اثر اختلالات تنفسی درگذشت.

وی که در سال 1965م. به دین اسلام مشرف شد، تأثیرات شگرفی در گرایش جوانان غربی به اسلام و نیز مبارزات سیاهپوستان علیه نژادپرستی گذاشت. محمدعلی در سال 1372ش. به ایران سفر کرد و به زیارت حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس نیز شتافت.

دو تصویر زیر حضور او در مرقد مطهر امام خمینی(ره) را نشان می دهد. «احمد ناطق نوری» رییس وقت فدراسیون بکس ایران، در کنار محمدعلی کلی حاضر است.

عکس: محمدعلی کلی در مرقد امام (ره)

عکس: محمدعلی کلی در مرقد امام (ره)


ویدیو مرتبط :
عکس العمل پسر بعد از دیدن قهرمانش محمدعلی کلی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های حسن روحانی در مرقد امام (ره)


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر دیروز با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرد.

انتخاب: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر دیروز با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) به حرم امام (ره)رفت که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

حسن روحانی را در بدو ورود به حرم امام خمینی (ره) محمد شریعتمداری، محمدرضا نعمت‌زاده، حجت‌الاسلام علی یونسی، آیت‌الله موسوی‌بجنوردی و یاسر هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همراهی می‌کردند.

همچنین در این مراسم تعدادی از مردم با شعارهای نظیر "روحانی یادت باشه عارف باید باشه" و "صل‌الله محمد یاور رهبر آمد" از منتخب مردم استقبال کردند.

گروهی نیز در حاشیه این برنامه پلاکاردهایی را با مضامین "ائتلاف طلایی عارف تو قلب مایی" در دست داشتند.