ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / مجیدی با ماشین انگلیسی اش در تمرین استقلال سوژه شد



اخبار,اخبار ورزشی,فرزاد مجیدی

قیمت جهانی خودرویی که برادر فرهاد مجیدی با آن به تمرین استقلال می آید نزدیک به 100 هزار دلار است..

فرزاد مجیدی این روزها به عنوان دستیار سرمربی به تمرینات استقلال می رود و مهمترین چیزی که حضورش در محل تمرین استقلالی ها جلب توجه می کند ماشین خاصی است که سوار می شود.

ماشینی که قیمت جهانی اش نزدیک به 100 هزار دلار است اما داشتن یکی از آنها با پلاک ایران، دو سالی می شود که ممنوع شده و حالا فرزاد با خودروی گذر موقت در مسیر تمرینات تیم و خانه اش تردد می کند.

ماشینی که اگر قرار بود مثل رنجرووری که سال 2012 توسط یک فوتبالیست و با مجوز ویژه ای که از دولت وقت گرفته شد و به تهران آمد تا اولین رنجرووری باشد که وارد ایران می شود، قیمت به بیش از چند میلیارد تومان می رسید.

ماشین این روزهای فرزاد هم اگر پلاک تهران داشت بی شک قیمتی در همان حدود داشت. شاید به همین دلیل است که تردد فرزاد با آن در حوالی تمرین استقلال سبب می شود اینچنین هواداران تیم از او و ماشینش فیلمبرداری کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فرزاد مجیدی

 


اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس گرفتن فرهادخان مجیدی با کودکانِ حاضر در تمرین استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مجیدی هفته آینده در تمرین استقلال


اسطوره باشگاه استقلال برای روحیه دادن به تیمش هفته آینده در تمرین تیمش شرکت می کند.

ورزش سه: فرهاد مجیدی بالاخره به قول خود عمل کرد و در صفحه ایستاگرام خود نوشت که هفته آینده در تمرین استقلال شرکت می کند.

حضور مجیدی در آستانه بازی حساس با نفت تهران می تواند روحیه بازیکنان را در آستانه این بازی حساس افزایش بدهد.

عکس: مجیدی هفته آینده در تمرین استقلال