ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: فرزندان علی کریمی در اینستاگرام


تصویری از فرزندان علی کریمی را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: تصویری از فرزندان علی کریمی را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید.

این تصویر را علی کریمی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «عشق های من».


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از علی کریمی maker: farshad balalian

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی پیراهن خود را به فرزندان ناصر محمدخانی در قطر هدیه داد ؛ عکس



قطر , علی کریمی , پرسپولیس  , مهدوی مهدوی کیا

 

علی و عرفان محمد خانی که بعد از به قتل رسیدن مادرشان به قطر رفتند و پیش مادر بزرگشان زندگی می کنند در دو تیم قطری فوتبال بازی می کنند.

علی در الاهلی توپ می زند و عرفان هم عضو تیم الخرطیات است. علی در حالی که سن اش در رده امیدها است اما به واسطه بازی های خوبش در این رده در ترکیب ثابت بزرگسالان به میدان می رود. او سال گذشته با رحمان رضایی هم بازی بود و در همان سال مسئولان فدراسیون قطر به او پیشنهاد دادند تا به عضویت تیم ملی قطر در بیاید که او این کار را انجام نداد. نکته جالب اینجاست که ناصر محمد خانی خودش هم در همین تیم الاهلی بازی کرده است.

علی و عرفان پس از آگاهی از اردوی پرسپولیسی ها در قطر به محل تمرینات این تیم رفتند و دقایقی با علی کریمی و مهدوی مهدوی کیا خوش و بش کردند. کریمی با دیدن بچه های ناصر محمد خانی پیراهن شماره 8 خودش را به آنها داد و گفت: «این پیراهن پدر شماست که من به تن کرده ام.»

ناصر محمد خانی در زمان حضورش در پرسپولیس شماره 8 این تیم را می پوشید.

 

قطر , علی کریمی , پرسپولیس  , مهدوی مهدوی کیا