ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: عیادت داریوش ارجمند از منصورخان


از بیمارستان ایرانمهر خبر می رسد که حال منصور پورحیدری رو به بهبود است.

خبرآنلاین: از بیمارستان ایرانمهر خبر می رسد که حال منصور پورحیدری رو به بهبود است.

از روزی که این پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال ایران در بیمارستان ایرانمهر بستری شده چهره های زیادی به عیادت او رفته اند. روزهای اول حال منصورخان چندان مساعد نبود و هواداران استقلال نگران شده بودند. تعداد زیادی از هواداران استقلال و چهره های فوتبال هم به ملاقات منصورخان رفتند که آن ها خبر می دادند حال پورحیدری خوب است و آن طور که شایعه شده، وضعیت او وخیم نیست.

حالا و با گذشت چند روز از بستری شدن پورحیدری، از بیمارستان ایرانمهر خبر می رسد که وضعیت جسمی پورحیدری رو به بهبود است. در تصویری که امروز از پورحیدری منتشر شده، داریوش ارجمند و آرش برهانی را بر بالین پورحیدری می بینید.

عکس: عیادت داریوش ارجمند از منصورخان


ویدیو مرتبط :
داریوش ارجمند در بعضیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم داریوش ارجمند از نیمه شعبان روی پرده می رود+عکس



فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «بدون اجازه» که سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره پلیس نیز شرکت کرده بود، از نیمه شعبان در گروه عصر جدید به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

واروژ کریم مسیحی آنونس فیلم را ساخته که از دوشنبه هفته آینده پخش تلویزیونی و از شنبه در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

 

 

بدون اجازه,فیلم سینمایی بدون اجازه,فیلم بدون اجازه

 

ابراهیم حقیقی نیز طراحی پوسترها را برعهده داشته و طبق برنامه ریزی ها اکران از نیمه شعبان در 15 سینما آغاز خواهد شد. این فیلم در پاییز سال 89 در تهران مقابل دوربین رفت و در جشنواره فیلم فجر همان سال نیز به نمایش درآمد.

 

 

بدون اجازه,فیلم سینمایی بدون اجازه,فیلم بدون اجازه

 

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، نسرین مقانلو، امیریل ارجمند، حمید طالقانی، باران زمانی، زهره حمیدی، سولماز آقمقانی، فرج ا... گل سفیدی، ساناز کمالوند و... و با معرفی یاسمینا باهر و با حضور محمد کاسبی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

«بدون اجازه» مضمونی اجتماعی دارد و با نگاهی نو به نوعی از جرایم که در جامعه حال حاضر نیز به وفور یافت می شود می پردازد.... / شبکه ایران