ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: علیرضا حقیقی بین بزرگان در آنفیلد


علیرضا حقیقی به همراه روبین کازان جهارشنبه شب در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت.

خبرآنلاین: علیرضا حقیقی به همراه روبین کازان جهارشنبه شب در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران شب گذشته در راستای لیگ اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت. حقیقی که عضو تیم روبین کازان است نتوانست در این دیدار به میدان رود و روی نیمکت تیم کازان نشسته بود. در تصویر زیر حقیقی را مشاهده می کنید که به کلوپ و بنتکه بازیکن حریف نگاه می کند. حقیقی در دیدار اخر تیم ملی ایران گل بدی دریافت کرد و این روزها در کازان نیمکت نشین است.


عکس: علیرضا حقیقی بین بزرگان در آنفیلد


ویدیو مرتبط :
عکس های علیرضا حقیقی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزت اللهی در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتیکو / علیرضا حقیقی به پنافیل پیوست(+عکس)



اخبار, سعید عزت اللهی

اخبار ورزشی  -گزارش روزنامه موندو دپورتیوو از سعید عزت‎اللهی‎
عزت اللهی در انتظار قرارداد 4 ساله با اتلتیکو

اتلتیکو مادرید توانست سعید عزت اللهی مستعدترین بازیکن حال حاضر ایران را به خدمت بگیرد. روزنامه موندو دپورتیوو روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا گزارشی درباره سعید عزت اللهی منتشر کرد.

 این هافبک دفاعی 17 ساله توان فنی بالایی دارد که نسبت به قد 1.86 متری او فوق العاده است. عزت اللهی در سن 15 سالگی اولین بازی خود را در لیگ برتر ایران انجام داد و در سال 2017 کاپیتان تیم زیر 17 سال ایران در جام جهانی در امارات بود. عزت اللهی یکی از پدیده های آن مسابقات به شمار می رفت.


این بازیکن قرارداد خود را امروز امضا کرد. توافق بین او و اتلتیکو حاصل شده بود اما به علت مشکلات جزئی در زمینه نقل و انتقال هنوز این خبر رسمی نشده بود . او امروز قراردادی یک ساله را با تیم جوانان اتلتیکو به امضا رساند که این قرارداد در صورت تبدیل شدن به قرارداد حرفه ای تا چهار سال قابل تمدید خواهد بود.


عزت اللهی یکشنبه گذشته در سرو اسپینا (استادیوم تیم رزروهای اتلتیکو) بازی میان تیمهای رزرو اتلتیکو و رئال را از سکوها تماشا کرد و به همراه پدر و وکیلش به فروشگاه باشگاه رفت. آکادمی اتلتیکو در بازار جهانی به دنبال جوانان مستعد می گردد. این بار آنها موفق شدند که برای خرید عزت اللهی روبین کازانی را شکست بدهند که در آستانه به خدمت گرفتن بازیکن ایرانی  بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

علیرضا حقیقی به پنافیل پیوست

علیرضا حقیقی دروزاه‌بان تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2014 به اف‌ث‌پنافیل پرتغال پیوست.

حقیقی 26 ساله با قراردادی قرضی به مدت یک سال از روبین کازان به این باشگاه پرتغالی رفت.

پنافیل تازه به لیگ برتر پرتغال صعود کرده و حقیقی که در این مدت اختصاصی تمرین می‌کرد بالاخره در تمرینات این باشگاه شرکت می کند.

لیگ پرتغال یکی از لیگ های بزرگ دنیاست و حضور حقیقی در این لیگ ارزش بسیاری دارد . حقیقی پارسال در تیم کوبیلیا بازی کرد.

اخبار ورزشی - ورزش3