ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: عابدزاده در آغوش الیور کان


روز 23 دی 1384 در حضور 65 هزار تماشاگر در آزادی به مناسبت خداحافظی احمدرضا عابدزاده دیدار دوستانه ای میان بایرن مونیخ و پرسپولیس انجام شد که در پایان بایرن مونیخ 2-1 پرسپولیس را برد.

مشرق: روز 23 دی 1384 در حضور 65 هزار تماشاگر در آزادی به مناسبت خداحافظی احمدرضا عابدزاده دیدار دوستانه ای میان بایرن مونیخ و پرسپولیس انجام شد که در پایان بایرن مونیخ 2-1 پرسپولیس را برد. علی کریمی در آن بازی در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

عکس: عابدزاده در آغوش الیور کان

احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران در هفته پایانی آخرین فصل 80-79 لیگ آزادگان با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. البته او در پاییز سال 80 به سایپا پیوست تا ثابت کند همچنان می تواند بازی کند، اما بیماری ناخواسته اش باعث شد تا هیچگاه برای این تیم به میدان نرود و روز 23 دی 84 در یک بازی باشکوه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

عکس: عابدزاده در آغوش الیور کان

 عابدزاده در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ در تهران رسماً خداحافظی کرد تا وداع باشکوهی با دنیای دروازه بانی داشته باشد. او با بدرقه اولیور کان دروازه بان اسطوره ای آلمان و بایرن مونیخ از میدان بیرون رفت و در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.

عکس: عابدزاده در آغوش الیور کان

عابدزاده قرار است 6 شهریور یعنی 10 سال پس از خداحافظی رسمی، در ترکیب تیم ستارگان هنر و فوتبال ایران مقابل ستارگان دنیا در حمایت از بیماران ام اسی به میدان برود. فیگو، کاناوارو، کارلوس، ویتوربایا، ایلگنر، سالگادو، داویدز، مارسل دزایی و .... از جمله ستارگان این دیدار خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
وقتی الیور کان عابدزاده رو در آغوش گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی در آغوش الیور کان +عکس



 

اینستاگرام علی دایی تصویری قدیمی از وی منتشر کرد.

 اینستاگرام منتسب به علی دایی عکس زیر را منتشر کرد نوشت: شانزده سال پیش . پیروزی مهم در جام باشگاه های اروپا مقابل دیناموکیف

اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

 

 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز