ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: طعنه جالب دنی ولبک به چلسی


دنی ولبک، مهاجم آرسنال، از حضور پتر چک درون دروازه تیمش برای طعنه زدن به سبک بازی چلسی استفاده کرد.

ورزش سه: چلسی در سال های اخیر همواره به ارائه فوتبال تدافعی متهم بودند و حریفان آنها را به "پارک کردن اتوبوس" مقابل دروازه شان متهم می کردند.

همین باعث شد تا ولبک بعد از پیروزی اخیر آرسنال در تور آسیایی، با انتشار عکسی از خوشحالی پتر چک، در توئیترش نوشت:" وقتی برای اولین بار در دوران حرفه ای تان، گلزنی تیم تان را می بینید زیرا اتوبوسی نیست که جلوی دیدتان را بگیرد."

عکس: طعنه جالب دنی ولبک به چلسی


ویدیو مرتبط :
دنی ولبک در نیم فصلی که گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شادی جالب آقای خاص پس از قهرمانی چلسی+عکس



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار باشگاه چلسی

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از قهرمانی تیمش در جام اتحادیه انگلیس شادی منحصر به فردی از خود به نمایش گذاشت.

تیم فوتبال چلسی شب گذشته موفق شد در جام اتحادیه انگلیس با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی از این قهرمانی بسیار شادمان بود و هنگامی که شاگردانش می‌خواستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند در حرکتی عجیب و جالب بر روی زمین دراز کشید تا به نوعی هیجان و شادمانی خود را این‌گونه نشان دهد.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار باشگاه چلسی

 

اخبار ورزشی - فارس