ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: شوخی پشت وانتی در تمرین تیم ملی


تمرین صبح دیروز تیم ملی تحت تأثیر شوخی‌های تمام نشدنی آندو و هاشم بیک‌زاده بود.

خبر ورزشی: تمرین صبح دیروز تیم ملی تحت تأثیر شوخی‌های تمام نشدنی آندو و هاشم بیک‌زاده بود. تیموریان و هاشم که به شدت صمیمی هستند و با هم شوخی پشت وانتی دارند و البته هر دو هم از جنبه و ظرفیت فراوانی برای شوخی کردن برخوردارند، دیروز دور از چشم کارلوس کروش به جان هم افتادند و ابتدا از راه دور برای هم سنگریزه پرتاب کردند و دقایقی بعد کارشان به کتک‌کاری کشید.

عکس: شوخی پشت وانتی در تمرین تیم ملی!

البته همه كسانی كه در تمرین تیم ملی حضور داشتند می‌دانستند این كتك‌كاری جنبه شوخی دارد و آندو و هاشم صمیمی‌تر از آن هستند كه با هم درگیر شوند.

جالب اینجاست كه وقتی یك خبرنگار به آندو گفت چرا سر به‌ سر هاشم می‌گذارد و به شوخی با او برخورد فیزیكی می‌كند،‌ تیموریان شدت ضربه‌هایی كه به هاشم می‌زد را بیشتر كرد و گفت می‌خواهم مقاومت دوستم بیشتر شود.

صدالبته هاشم هم به هیچ‌وجه كم نمی‌آورد و پا به پای تیموریان كه حالا كاپیتان تیم ملی است و در زمینه شوخی هم می‌تواند با اقتدار بازوبند كاپیتانی بر بازو ببندد، شوخی می‌كرد.


ویدیو مرتبط :
شوخی پشت وانتی درحد تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس تمرین تیم ملی با کریمی و مجیدی


تمرین تیم ملی فوتبال با حضور علی کریمی و فرهاد مجیدی