ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: سوارز روی ویلچر


مصدومیت برترین بازیکن و گلزن این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس نگران زیادی برای هواداران تیم ملی فوتبال اروگوئه به وجود آورد.

جام جم: لوییس سوارز مهاجم لیورپول در هفته پایانی لیگ برتر مقابل نیوکاسل مصدوم شد و برای ترمیم مینیسک زانوی چپ آسیب دیده اش زیر تیغ جراحان رفت.

سوارز در مونته ویدئو پایتخت کشورش تحت این عمل جراحی قرار گرفت و پس از این عمل جراحی با ویلچر در برابر دوربین های عکاسان ظاهر شد. اما وی با وجود این عمل جراحی به جام جهانی می رسد البته ادعایی است که خودش دارد..سوارز در اینباره گفت: «من در جام جهانی بازی می کنم. از تمامی هوادارانی که نگران من بودند تشکر می کنم. سعی می کنم در روزهای باقی مانده به جام جهانی سخت کار کنم تا برای تیم ملی کشورم 100 درصد آماده شوم.»

با وجود ادعای سوارز هنوز بازی کردن او در جام جهانی مشخص نیست.میزان بهبودی او پس از عمل جراحی مشخص نشده و به نظر نمی آید او فرصت کافی برای رسیدن به آمادگی کامل را داشته باشد.

همچنین پائول دامت، مدافع نیوکاسل از سوی هواداران تیم ملی اروگوئه به دلیل مصدوم کردن لوییس سوارس، تهدید به مرگ شد. او زمانی که باعث آسیب دیدگی سوارز شده بارها با پیام های تهدیدآمیز هواداران اروگوئه ای روبرو شده است.

سوارز روی ویلچر/عکس


ویدیو مرتبط :
تفاوت عکس العمل نویر و کاسیاس مقابل لوییز سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوارز به خاطر مشت زدن به بازیکن شیلی محروم می‌شود/ عکس



اخبارورزشی, رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل

سوارز به خاطر مشت زدن به بازیکن شیلی محروم می‌شود/ عکس

مهاجم تیم ملی اروگوئه به خاطر مشت زدن به صورت بازیکن شیلی با محرومیت روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های ملی شیلی و اروگوئه در چارچوب رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل انجام شد که در پایان به برتری 2 بر صفر شیلی انجامید.

نمایش ضعیف اروگوئه در دیدار با شیلی خیلی به چشم نیامد زیرا ضربه‌ای که لوییس سوارز، مهاجم این تیم به صورت گونزالو یارا زد به تیتر نخست همه نشریه‌ها تبدیل شده است.

داور مسابقه در جریان دیدار متوجه این موضوع نشد ولی با بازبینی فیلم‌ها ممکن است جریمه و محرومیتی برای مهاجم پر حاشیه اروگوئه در نظر گرفته شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قرار است کمیته انضباطی مسابقه‌ها در این مورد تصمیم بگیرد که آیا سوارز از دیدار بعدی اروگوئه مقابل ونزوئلا حضور خواهد داشت یا نه./فارس