ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / سلفی مهاجم محبوب تیم ملی در جشن تولد پدرش



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

لژیونر فوتبال کشورمان شب گذشته تصویر زیر را از جشن تولد پدرش روی صفحه اجتماعی خود منتشر و متنی زیبا در تقدیر از وی نوشت.

سردار آزمون در شب تولد پدرش عکسی از جشن خانوادگی شان در صفحه اجتماعی خود منتشر و در توصیح آن نوشت: «تولد بابام بود امشب، تولد بهترین پدر دنیا، تولد حاج خلیل آزمون، تولد عشقم، همه کسم مبارک...»

وی ادامه داد: «ایشالا سایه ات همیشه بالا سر خونواده باشه "بابا"، اگه شما نبودین من هرگز به این سطح نمی رسیدم. هنوز مونده به بالاها برسم و آرزوت رو براورده کنم. دوستت دارم. تولدت مبارک.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

 


اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫جشن تولد رامین رضاییان در اردوی تیم ملی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن تولد والیبالیست جوان تیم ملی


مدافع رو تور تیم ملی والیبال کشورمان جشن تولدش را جشن گرفت.

مشرق: سید محمد موسوی عراقی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۶ در شهر دزفول است. موسوی در مسابقات آسیایی بهترین مدافع رو تور لقب گرفت.

وی با انتشار پستی در اینستاگرام از کسانی که تولدش را تبریک گفتند تشکر کرد.

عکس: جشن تولد والیبالیست جوان تیم ملی

سید محمد موسوی به دلیل پسوند خانوادگی که دارد مدتها همه فکر می کردن که اصالتا عراقی است و حتی در این باب رسانه‌های عربی به این قضیه دامن زدند تا اینکه وی با بیان اینکه اصالت او اراکی بوده و به سبب مشکلات به دزفول مهاجرت کرده و به جای پسوند اراکی عراقی به او اطلاق شده است.