ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: رونالدو با ماسک مورچه ای!


تعطیلات کوتاه مدت کریستیانو پس از پایان فصل 2015-2016 به اتمام رسید و او امروز با جت اختصاصی خود راهی اردوی تیم ملی کشورش شد که 9 روز دیگر باید در یورو مقابل ایسلند قرار بگیرد.

ورزش سه: تعطیلات کوتاه مدت کریستیانو پس از پایان فصل 2015-2016 به اتمام رسید و او امروز با جت اختصاصی خود راهی اردوی تیم ملی کشورش شد که 9 روز دیگر باید در یورو مقابل ایسلند قرار بگیرد.

رونالدو ساعاتی پیش در اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد؛ عکسی عجیب با ماسکی مورچه ای!

عکس: رونالدو با ماسک مورچه ای


ویدیو مرتبط :
شکار مورچه توسط مورچه خوار ( شیر مورچه)(فوق العاده تماشایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماسک جدید رونالدو سوژه رسانه‌ها/ رونالدو یا هانیبال لکتر؟+عکس



 
 اخبار ورزشی - ماسک جدید رونالدو سوژه رسانه‌ها/ رونالدو یا هانیبال لکتر؟+عکس

ماسک جدید رونالدو که تصویرش را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده سوژه رسانه‌ها شده است.

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو همواره تشنه موفقیت بوده است و او که در ححال حاضر در تعطیلات حضور دارد تصویری جدید از خود را در صفحه اینتاگرامش قرار داده تا به نوعی سوژه جدید رسانه‌ها شود.

در این تصویر رونالدو ماسک محافظی را روی صورتش دارد و برخی رسانه‌ها او را با (هانیبال لکتر) نقش آدم‌خواری که آنتونی هاپکینز آن را بازی کرده است، مقایسه کرده‌اند.
 

اخبار,اخبارورزشی,ماسک جدید رونالدو

 اخبار ورزشی - فارس