ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: دیدار عابدزاده و ناصر ملک مطیعی


کاپیتان اسبق تیم ملی با هنرمند قدیمی دیدار کرد.

کاپ: کاپیتان اسبق تیم ملی با هنرمند قدیمی دیدار کرد.

در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان که در منطقه گمرک تهران برگزار شد،احمد رضا عابدزاده با ناصر ملک مطیعی دیدار کرد و دقایقی با او به صحبت پرداخت.

عابدزاده در این باره اظهار داشت:خوشحالم یکی از اساطیر هنر مملکت را دیدم.خوشبختانه ایشان از نظر جسمی در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار داشت و این مساله باعث خوشحالی من شد.امیدوارم سایه او و همه بزرگان بر سر ما باقی بماند.

عکس: دیدار عابدزاده و ناصر ملک مطیعی


ویدیو مرتبط :
ناصر ملک مطیعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دیدار ناصر ملک‌مطیعی و بهروز وثوقی


دو هفته پیش بهروز وثوقی و ناصر ملک‌مطیعی دو تن از ماندگار ترین چهره‌های سینمای ایران که سالیان سال در کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند در آنتالیای ترکیه ساعاتی را با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. گفتنی اینكه ملك‌مطیعی در تهران و وثوقی در لس‌انجلس سكونت دارند.

کافه سینما: دو هفته پیش بهروز وثوقی و ناصر ملک‌مطیعی دو تن از ماندگار ترین چهره‌های سینمای ایران که سالیان سال در کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند در آنتالیای ترکیه ساعاتی را با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. گفتنی اینكه ملك‌مطیعی در تهران و وثوقی در لس‌انجلس سكونت دارند.