ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: دو بزرگ تاریخ باشگاه استقلال


بی تردید منصورپورحیدری و ناصر حجازی دو چهره بزرگ تاریخ باشگاه استقلال هستند.

ورزش سه: بی تردید منصورپورحیدری و ناصر حجازی دو چهره بزرگ تاریخ باشگاه استقلال هستند.

این عکس از جوانی این دو بهانه ای برای ابراز علاقه مجدد ماست به شادروان ناصر حجازی و منصور پورحیدری که ان شالله تنش سلامت باشد.

عکس: دو بزرگ تاریخ باشگاه استقلال


ویدیو مرتبط :
اکتشافات بزرگ تاریخ. 100 دانشمند بزرگ جهان/کتابنامه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از گزینه جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال+عکس



این بار پای یک اصفهانی در میان است

رونمایی از گزینه جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال+عکس

 

 , مدیرعامل جدید استقلال,ساکت مدیرعامل جدید استقلال,اخبار

 

وجود اینکه هر روز یک خبر تازه درباره مدیریت باشگاه استقلال به گوش می رسد اما وزیر ورزش و جوانان هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده است!

با به گزارش قدس انلاین  به نقل از جهان، این روزها در حالی که بحث و جدل های رسانه ای رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال به اوج رسیده است و هر روز یک خبر و شایعه درباره آینده صندلی ریاست استقلال به گوش می رسد، شایعه جدیدی نیز از گوشه و کنار به گوش می رسد که البته برخی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال بر این نظرند که از واقعیت به دور نیست.

خبر مذکور به کاندیداتوری محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و مدیر کنونی باشگاه فولاد ماهان اصفهان برای جایگزینی علی فتح الله زاده خویی بر می گردد؛ خبری که هنوز نه تایید و نه تکذیب شده است.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر کاندیداتوری کاظم اولیایی (مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال) برای نشستن روی صندلی مدیریت استقلال به گوش رسیده بود اما وی دیروز آن را منتفی دانست. وی گفت: «آنچه برای آقایان آرزو است برای من خاطره شده و خیالشان راحت باشد که من مدیر عامل استقلال نمی‌شوم.»

لازم به ذکر است که وزیر ورزش و جوانان هنوز درباره این حرف و حدیث ها واکنشی نشان نداده است./قدس آنلاین