ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: دو انگشت مسی قطع شد!


مجسمه لیونل مسی در بوینوس آیرس نمی تواند از صعود آرژانتین به نیمه نهایی جام جهانی خوشحالی کند چرا که دو انگشت دست آن توسط اوباش ها قطع شده است.

بیست چهارده: دو انگشت دست مجسمه کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بوینوس آیرس توسط گروهی از اوباش ها قطع شده است.  این مجسمه در کنار مجسمه های مارادونا و باتیستوتا برای ادای احترام به تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ساخته شده بود.

تیم ملی آرژانتین با غلبه بر بلژیک توانست که حریف هلند در نیمه نهایی جام جهانی شود.

عکس: دو انگشت مجسمه مسی قطع شد!


ویدیو مرتبط :
قطع شدن وحشتناک انگشت!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشوبگران انگشت‌‌مسی را قطع کردند!/عکس



اخبار ورزشی - آشوبگران انگشت‌‌مسی را قطع کردند!/عکس

با وجود درخشش لیونل مسی در جام جهانی و کمک او به آلبی سلسته برای صعود به نیمه نهایی جام جهانی ظاهراً‌ هنوز عده‌ای از آرژانتینی‌ها دل خوشی از ستاره بارسلونا ندارند.

در شبی که آرژانتینی‌‌ها جشن صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 را برپا کردند، گروهی از هواداران آشوبگر آرژانتینی در بوئنس آیرس به مجسمه فوق ستاره آلبی سلسته، لیونل مسی حمله کردند و خوی خشن خود را با کندن دو انگشت اشاره این مجسمه نشان دادند.

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 
این مجسمه که سمبل حال حاضر فوتبال آرژانتین را در قلب این کشور مجسم کرده، صحنه خوشحالی پس از گل متداول اوست که انگشت‌های اشاره‌اش را به سمت آسمان نشانه می‌رود، انگشت‌هایی که طبق گزارش نشریه کلارین آرژانتین توسط گروهی از آشوبگران آرژانتینی کنده شده است.

 

طبق گزارش این نشریه علاوه بر مجسمه مسی، مجسمه دیگر اسطوره‌های فوتبال آرژانتین، دیه‌گو مارادونا و باتیستوتا هم از شر حملات آشوبگران در امان نبوده است. این مجسمات تنها چند روز پیش از آغاز جام جهانی 2014 برزیل در پارکی در بوئنس آیرس رونمایی شده بودند. ظاهراً‌ عملیات بازسازی این مجسمات آغاز شده است.

اخبار ورزشی - بهار