ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: دلداری امامعلی حبیبی به تختی


امامعلی حبیبی و غلامرضا تختی دو تن از اسطوره های کشتی ایران و جهان بودند.

خبر آنلاین: امامعلی حبیبی و غلامرضا تختی دو تن از اسطوره های کشتی ایران و جهان بوده و هستند. حبیبی یکی از بهترین کشتی گیران جهان بود و تختی هم که همیشه لقب جوانمرد را با خودش یدک می کشید.

چندی پیش امامعلی حبیبی درباره یکی از عکس هایی که در کنار تختی قرار دارد توضیحاتی را ارائه داد. او گفت: «تختی مرد بود.من هیچوقت در 12 سالی که با تختی زندگی کردم هیچ رفتار ناشایست از او ندیدم.در این عکس تختی در یکی از مسابقات جهانی شکست خورد و من که دوست صمیمی اش بودم بغلش کردم و اشکش را پاک کردم.تختی دوست صمیمی من بود.متاسفانه برخی واقعیت ها را نمی گویند و می گویند من و تختی رابطه خوبی با یکدیگر نداشتیم.»

عکس: دلداری امامعلی حبیبی به تختی


ویدیو مرتبط :
فیلم کشتی امامعلی حبیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از دلداری امامعلی حبیبی به تختی



اخبار,اخبار ورزشی,تختی

امامعلی حبیبی و غلامرضا تختی دو تن از اسطوره های کشتی ایران و جهان بودند.

امامعلی حبیبی و غلامرضا تختی دو تن از اسطوره های کشتی ایران و جهان بوده و هستند.حبیبی یکی از بهترین کشتی گیران جهان بود و تختی هم که همیشه لقب جوانمرد را با خودش یدک می کشید.

 

چندی پیش امامعلی حبیبی درباره یکی از عکس هایی که در کنار تختی قرار دارد توضیحاتی را ارائه داد.او به خبرنگار خبر آنلاین گفت: «تختی مرد بود.من هیچوقت در 12 سالی که با تختی زندگی کردم هیچ رفتار ناشایست از او ندیدم.

 

در این عکس تختی در یکی از مسابقات جهانی شکست خورد و من که دوست صمیمی اش بودم بغلش کردم و اشکش را پاک کردم.تختی دوست صمیمی من بود.متاسفانه برخی واقعیت ها را نمی گویند و می گویند من و تختی رابطه خوبی با یکدیگر نداشتیم.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,تختی

 
اخبار ورزشی - خبر آنلاین