ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: درگیری شدید پدر نیمار با خبرنگاران


شب گذشته در پوئرتا نوبا، مرکز تفریحی محل برگزاری تولد 24 سالگی نیمار، بین پدر این بازیکن و عکاسان و خبرنگاران حاضر، درگیری شدیدی رخ داد.

ورزش سه: شب گذشته در پوئرتا نوبا، مرکز تفریحی محل برگزاری تولد 24 سالگی نیمار، بین پدر این بازیکن و عکاسان و خبرنگاران حاضر، درگیری شدیدی رخ داد.

خبرنگاران زیادی بیرون محل منتظر نیمار بودند تا با وی مصاحبه کنند اما این اتفاق رخ نداد. این پدر نیمار بود که زودتر از محل برگزاری جشن خارج شد و ابتدا با مشاهده خبرنگاران با گفتن جمله واقعا خجالت آور است راهی ماشین خود شد و کمی بعد با مشاهده اصرار خبرنگاران و عکاسان از ماشین پیاده شد و شروع به حمله به دوربین ها کرد. نیمار این هفته ها کانون توجه شایعه سازان قرار گرفته و بحث پیوستن او به رئال داغ تر از همیشه پیگیری میشود.

عکس: درگیری شدید پدر نیمار با خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درگیری شدید نیمار با بازیکن مکزیک در المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری شدید در مجلس ترکیه بر سر سوریه (+عکس)



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

درگیری شدید در مجلس ترکیه بر سر سوریه (+عکس)

در این هنگام اوزگوموش خطاب به نماینده عضو حزب حاکم گفت:" حرف مفت نزن؛ بشین سر جات. ما داریم حقیقت را می گوییم" و با بالا گرفتن بحث دو نماینده با هم گلاویر شدند که دیگر نمایندگان آن دو را از هم جدا کردند.

دو نماینده مجلس ترکیه بر سر سیاست های دولت ترکیه در قبال سوریه با هم درگیر شدند.

به گزارش عصر ایران " امید اوزگوموش" نماینده حزب اپوزیسیون جمهوریخواه خلق ترکیه از آدانا با "محمد متینر" نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه بر سر سیاست های دولت ترکیه در قبال سوریه گلاویز شدند.

این درگیری در پی اظهارات انتقادی نماینده حزب جمهوریخواه خلق صورت گرفت . اوزگوموش با اشاره به اینکه داوود اوغلو دو سال پیش وعده سرنگونی " عنقریب" حکومت بشار اسد را می داد ؛ گفت: من تضمین می دهم بشار اسد 2 تا 4 سال دیگر در قدرت خواهد ماند.

اوزگوموش افزود: همان طور که ادعای وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ از آب در آمد ادعای امروز درباره کشتار مردم سوریه به دست دولت سوریه هم دروغ است.

در این هنگام محمد متینر در دفاع از موضع حزب حاکم ترکیه در قبال سوریه وارد عمل شد و به نماینده منتقد گفت:" حق ندارید از یک دولت خونریز و جنایتکار این طور دفاع کنید. خیلی زشت است که از یک قتل عام این طور دفاع می کنید."

در این هنگام اوزگوموش خطاب به نماینده عضو حزب حاکم گفت:" حرف مفت نزن ؛ بشین سر جات . ما داریم حقیقت را می گوییم" و با بالا گرفتن بحث دو نماینده با هم گلاویر شدند که دیگر نمایندگان آن دو را از هم جدا کردند.

در پی این درگیری رییس مجلس برای پایان دادن به آن و کنترل مجلس، یک ساعت تنفس اعلام کرد./عصرایران