ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: درگیری بواتنگ و لواندوفسکی


دو بازیکن بایرن‌ مونیخ روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه تمرینی این تیم با هم درگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: تمرین روز گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن‌مونیخ بی‌حاشیه نبود و با درگیری مدافع و مهاجم این تیم ناکامی‌های اخیر قهرمان آلمان تکمیل‌تر شد.

ژروم بواتنگ، مدافع بایرن‌ که در زمان حضورش در منچسترسیتی سابقه درگیری با ماریو بالوتلی ایتالیایی را داشته در جریان تمرین روز گذشته سرخپوشان مونیخی با روبرت لواندوفسکی درگیر شد. علت این درگیری هم تکلی بود که مدافع سیه‌چرده بایرن روی پای مهاجم لهستانی این تیم زد که با اعتراض لواندوفسکی همراه شد.

این درگیری با دخالت به موقع تیاگو آلکانتارا و فیلیپ لام به جاهای باریک کشیده نشد و پپ گوادیولا هم با تنبیه هر دو بازیکن دستور خروج از زمین را به آنها داد.

بایرنی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات بوندس‌لیگای فصل جاری سومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را فتح کردند ولی پس از مسجل شدن قهرمانی‌شان سیر نزولی این تیم شروع شد و در شش بازی اخیرشان پنج شکست را متحمل شدند. افت اخیر بایرنی‌ها باعث شد تا آنها شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جذفی آلمان را از دست بدهند.

عکس: درگیری بواتنگ و لواندوفسکی

عکس: درگیری بواتنگ و لواندوفسکی

عکس: درگیری بواتنگ و لواندوفسکی


ویدیو مرتبط :
دلیل درگیری بواتنگ و لواندوفسکی به روایت کارتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن به اتهام درگیری و به قتل رساندن نامزدش ساعاتی بعد از قتل توسط پلیس دستگیر شد. همسایه ها وقتی صدای نزاع این زوج را شنیدند سریعا با پلیس تماس گرفتند و پلیس سریعا خود را به محل درگیری رساندند. این زن در حالی توسط پلیس دستگیر شد که نامزدش را با کارد آشپزخانه به شدت مجروح کرده بود و بدن و لباس وی با خون نامزدش آغشته بود.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس


این زن 22 ساله نیمه شب با نامزدش که او هم 22 ساله است درگیر شد و با کارد آشپزخانه به او حمله کرد و صدای درگیری باعث شد همسایه ها بیدار شده و با پلیس تماس بگیرند. شاهدان به پلیس گفته اند در این نزاع صدای جیغهای این زن به وضوح به گوش میرسیده است.

 

متهم به پلیس گفته است ابتدا نامزدش به او حمله ور شده است و او برای دفاع از خودش کارد را برداشته است. و نامزدش کارد را از او گرفته است و به سینه خودش ضربه زده است اما پلیس میگوید او در طی بازجویی داستانهای متفاوتی تعریف کرده است و این نشان میدهد حقیقت چیزی جز داستانی است که این زن میگوید.

 

مادر مقتول در این رابطه میگوید  پسرش عاشق این زن بوده است و گرچه آنها بارها به او گفته اند این رابطه غلط است اما او از این زن دست نکشیده است.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان