ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: خشم معنادار خامس بعد گلزنی


خامس رودریگز امشب موفق شد گل دوم رئال به بیلبائو را در شرایطی که بازی 1-1 مساوی بود به ثمر برساند و مسیر برای برد 4-2 رئال را هموار کند.

ورزش سه: خامس رودریگز امشب موفق شد گل دوم رئال به بیلبائو را در شرایطی که بازی 1-1 مساوی بود به ثمر برساند و مسیر برای برد 4-2 رئال را هموار کند.

نکته جالب اما ژست پس از گلزنی خامس بود که با خود عصبانیت و خشم معناداری به همراه داشت. خامس در طی یکی دو ماه اخیر مورد انتقاد کارشناسان فوتبال اسپانیا و کلمبیا قرار داشته و برخی حتی او را متهم به حضور در میهمانی های شبانه و بی نظمی در خارج از زمین فوتبال کرده اند.

خامس که با گلزنی به بیلبائو، پنجمین گل فصلش را به ثمر رساند، به نوعی پاسخ خوبی به منتقدان خود داد. ستاره کلمبیایی سال گذشته در چنین مقطعی 12 گل برای رئال زده بود.

عکس: خشم معنادار خامس بعد گلزنی

عکس: خشم معنادار خامس بعد گلزنی


ویدیو مرتبط :
عکس العمل عجیب آدبایور پس از گلزنی به آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خشم خامس از بی اعتمادی بنیتس


هرچند بنیتس اصرار دارد که شرایط خامس در رئال مادرید مطلوب است و او هیچ مشکلی ندارد ولی رسانه های اسپانیایی با نظر سرمربی رئال موافق نیستند.

ورزش سه: هرچند بنیتس اصرار دارد که شرایط خامس در رئال مادرید مطلوب است و او هیچ مشکلی ندارد ولی رسانه های اسپانیایی با نظر سرمربی رئال موافق نیستند.

خامس رودریگز بر خلاف فصل گذشته که بازیکن مورد اعتماد آنچلوتی بود، در فصل جاری اولین بازیکن تعویضی بنیتس محسوب می شود و حتی در برخی بازی ها، 90 دقیقه روی نیمکت نیز نشسته است.

عکس: خشم خامس از بی اعتمادی بنیتس

دوربین های شبکه مووری استار، پس از تعویض شدن خامس در بازی مقابل ایبار، تصاویری از این ستاره کلمبیایی شکار کرده اند که او را خشمگین و معترض به تعویض نشان می دادند. او پس از مشاهده تابلوی تعویض، با دست، صورت خود را گرفته و با تکان دادن سر، تعجب و نارضایتی خود از تعویض را نشان داد. خامس پس از اینکه روی نیمکت نشست نیز همچنان ناراحت بود و با پرت کردن بطری آب، نشان داد که از بی اعتمادی بنیتس به خودش تا چه اندازه عصبانی است.

خامس فصل گذشته نیز به دفعات از سوی آنچلوتی تعویض شده بود ولی هرگز شاهد اینگونه حرکات از او نبودیم. به نظر می رسد که ارتباط احساسی مثبتی بین او و بنیتس وجود ندارد که این مساله باعث افت کیفی محسوس خامس نیز شده است.