ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: حضور نابغه نروژی در بارسلونا


نابغه نروژی برای بازدید از امکانات و کمپ تیم فوتبال بارسلونا روز گذشته وارد این شهر شد.

خبرگزاری فارس: مارتین اودگارد فوتبالیست نابغه 16 ساله برای روز گذشته به همراه پدر و مربی خود برای بازدید از امکانات باشگاه بارسلونا وارد این شهر شد تا تمرینات خود را در این تیم سپری کند.

اودگارد که پیش از این از امکانات باشگاه بایرن مونیخ بازدید کرده بود، به دنبال انتخاب تیم مورد نظر خود است تا بتواند در آینده به درخشش در فوتبال جهان بپردازد.

اودگارد از اکثر غول‌های فوتبال اروپا پیشنهاد دارد. تیم‌های نظیر بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادریدف منچستر یونایتد، لیورپول و آژاکس از مشتریان پر و پاقرص این فوتبالیست نابغه هستند.

گزارش تصویری از حضور نابغه نروژی در بارسلونا

گزارش تصویری از حضور نابغه نروژی در بارسلونا

گزارش تصویری از حضور نابغه نروژی در بارسلونا

گزارش تصویری از حضور نابغه نروژی در بارسلونا


ویدیو مرتبط :
اودگارد ستاره نروژی نابغه جدید فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نابغه جدید دنیای فوتبال در بارسلونا+عکس



 اخبار ورزشی  - نابغه جدید دنیای فوتبال در بارسلونا+عکس

  نابغه جدید دنیای فوتبال شاید بارسلونا را به عنوان نخستین تیم حرفه ای خود انتخاب کند.

به گزارش جام جم ورزشی ، "مارتین اودگارد"، فوتبالیست 16 ساله تیم ملی نروژ وارد بارسلون شد. اودگارد بدین منظور، پس از یک هفته اقامت در مونیخ، ساعتی پیش وارد فرودگاه شهر بارسلون شد. او از آنجا راهی کمپ تمرینی بارسلونا شد تا با ستارگان این تیم از جمله الگویش لیونل مسی دیدار کند.

در حالیکه بسیاری از رسانه های آلمانی، در مورد توافق اودگارد با بایرن گزارش داده بودند، او امروز وارد بارسلون شد تا همه چیز پیچیده تر از قبل شود. برخی شایعات حاکی از آنند که او پس از دیدار از بارسلون، راهی مادرید شده تا با مدیران رئال به گفتگو بنشیند.

 

اخبار,اخبارورزشی , ستارگان فوتبال


 اخبار ورزشی -  جام جم