ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه


تماشاگران ایرانی با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم ملی کشورمان می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم: مانند بازی نخست تیم ملی ایران مقابل بحرین، تماشاگران زیادی به ورزشگاه استرالیای سیدنی آمده‌اند.

* تیم ملی ایران 90 دقیقه پیش از آغاز دیدار ایران برابر قطر به ورزشگاه رسید.

* کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به محض ورود به ورزشگاه در گفت‌وگو با شبکه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برای لذت بردن و ارائه یک بازی خوب مقابل قطر پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.

* پیش از ورود بازیکنان دو تیم به زمین بازی، مسئولان برگزار کننده این دیدار بارها مراسم پیش از آغاز این بازی را تمرین کرده و سرود دو تیم ملی را چک کردند.

در زیر تصاویر حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه استرالیای سدینی را مشاهده می‌کنید:

عکس: حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه

عکس: حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه

عکس: حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه

عکس: حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

AFC هم از حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه‌ها ناامید شد



 

 

AFC هم از حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه‌ها ناامید شد

 

کاهش چشمگیر حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم ناامید کرده است.

پس ازبرگزاری بازی نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا به گزارش تحلیلی درباره حضور تماشاگران کشورهای مختلف در ورزشگاه‌ها پرداخته است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این گزارش به ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: "استقلال ایران که در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف السد قطر رفته بود، تنها پای 15 هزار تماشاگر را به ورزشگاه باز کرده بود که این ناامیدکننده بود."

با این حال وضعیت برای تیم هانگ‌ ژو گرینتون چین متفاوت بود. این تیم در مصاف با ناگویا گرامپوس ژاپن حمایت 30 هزار تماشاگر را به خود می‌دید که این بالاترین حضور تماشاگران در نخستین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

در 16 بازی برگزار شده در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع یکصد و 71 هزار و 832 نفر در ورزشگاه‌ها حاضر شدند که میانگین 10 هزار و 740 نفر برای هر بازی است. شانگهای شن هوای چین هم با 20 هزار و 36 نفر دومین تیمی بود که بیشترین تماشاگر را در دور نخست لیگ قهرمانان جذب کرده بود.

البته کاهش حضور تماشاگر در ورزشگاه تنها به ایران مختص نمی‌شود. گامبا اوزاکا قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا، درروزی که 5 بر یک ملبورن ویکتوری استرالیا را از پیش رو برداشت، تنها 12 هزارو 949 نفر را به ورزشگاه کشانده بود.

در این گزارش به تعداد حضور تماشاگران ایرانی در بازی ذوب آهن ایران و الامارات امارات اشاره‌ای نشده اما با استناد به آماری که کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده، تماشاگران استقلال تنها 8 درصد تماشاگران حاضر در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده‌اند.