ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: حسرت حنیف روی نیمکت استقلال


مدافع سرشناس استقلال با نیمکت‌نشین شدن مقابل سیاه جامگان مجبور شد پتوپیچ بازی را نظاره‌گر باشد.

ورزش سه: مدافع سرشناس استقلال با نیمکت‌نشین شدن مقابل سیاه جامگان مجبور شد پتوپیچ بازی را نظاره‌گر باشد.

حنیف عمران‌زاده یکی از بهترین بازیکنان استقلال در هفته‌های گذشته در کمال تعجب همگان مقابل سیاه جامگان نیمکت‌نشین شد تا امین حاج‌محمدی بعد از مدت‌ها برای استقلال به میدان برود. حنیف که در بازی‌های گذشته استقلال نمایش‌های خیلی خوبی ارائه داده بود اصلا فکرش را نمی‌کرد در این بازی نیمکت‌نشین شود. اما گویا درگیری لفظی او با فرزاد مجیدی کار دستش داده تا بعد از مدت‌ها طعم نیمکت‌نشینی را بچشد.

عمران‌زاده تمام 90 دقیقه بازی با سیاه جامگان را پتوپیچ روی نیمکت گذراند و در لحظاتی که اختلاف گل استقلال با تیم مشهدی به حداقل رسیده بود، با نگرانی و اضطراب بازی را دنبال می‌کرد و حسرت این را می‌خورد که چرا در این بازی به میدان نرفته است.

عکس: حسرت حنیف روی نیمکت استقلال


ویدیو مرتبط :
سعید قانع-تو چشمام عکس حسرت حسرت یه زیارت-22-10-91-محبان الائمه مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از کاندیداهای نیمکت استقلال/ عکس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جویباری

معاون سابق باشگاه استقلال تاکید کرد که راه چاره برای آبی ها تغییر در کادر فنی است.

به گزارش کاپ،علی نظری جویباری در مطللبی در اینستاگرام خود نوشت:

 استقلال در دوره هفتم لیگ برتر سیزدهم شد وهنوز سه بازی تا پایان جام حذفی باقی مانده بود. در همان سال دو سرمربی در استقلال جابجا شدند و اگر مدیران ان دوره محافظه‌کار ی می کردند, استقلال قهرمان جام حذفی نمی شد. اگر انروز به تیم شوک وارد نمی شد قطعا در اهواز بازی را به فولاد خوزستان واگذار کرده بودیم و از قهرمانی در جام حذفی خبری نبود.

شرایط امروز استقلال اصلا خوب نیست و اگر خواهان سهمیه در آسیا و قهرمانی در جام حذفی هستید باید به استقلال شوک وارد کنید. هیت مدیره و دیگر تصمیم گیرنده ها باید تصمیم واحد بگیرند و تکلیف کادر فنی را مشخص کنند تا فینال جام حذفی بیست روز فرصت داریم و این فرصت را از هواداران خونگرم استقلال نگیرید تا با قهرمانی در جام حذفی گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشید. به امید قهرمانی در جام حذفی.

به گزارش کاپ،وی همچنین در تصویر مربوط به این عکس،4 تصویر را قرارداده است که از دید او می توانند کاندیداهای نیمکت استقلال باشند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جویباری