ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: حرکت جوانمردانه ستاره بارسا


ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار با اتلتیکو مادرید حرکتی جوانمردانه و احساسی را از خود به نمایش گذاشت.

خبرگزاری فارس: در جریان دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ که با برتری دو بر یک آبی‌اناری‌ها به پایان رسید، خاویر ماسکرانو حرکتی جالب انجام داد.

در نیمه دوم این بازی آگوستو فرناندز بازیکن آرژانتینی اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت سختی شد و پزشکان حاضر در زمین او را آماده خروج از زمین می‌کردند که خاویر ماسکرانو ستاره آرژانتینی بارسلونا بالای سر وی حاضر شد و با حرکتی جوانمردانه و احساسی او را مورد تفقد و مهربانی قرار داد و به نوعی به این بازیکن دلداری داد.

عکس: حرکت جوانمردانه ستاره بارسا


ویدیو مرتبط :
حرکت مارادونایی ستاره بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب ستاره والیبال در سالن مسابقه+عکس



اخبار ورزشی - حرکت عجیب ستاره والیبال در سالن مسابقه+عکس

ستاره های والیبال ایران بعد از درخشش محض در تورنمنت های مختلف حالا می توانند مدعی باشند که خیلی محبوب‌تر و پرطرفدارتر از فوتبالیست ها هستند.

به گزارش جام جم، تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب عنوان چهارمی لیگ جهانی و رسیدن به عنوان با ارزشش ششمی مسابقات قهرمانی جهان در لهستان به بازی های آسیایی اینچئون رفت تا نتیجه همه سختی ها و مشکلات خود را در این مسابقات ببینند.

آنها در این رویداد مهم به راحتی تمام از سد همه حریفان خود گذشتند و مدال طلا را به سینه زدند. فرهاد قائمی بازیکن با روحیه و خندان تیم ملی والیبال در همه این تورنمنت ها یکی از بهترین ها بود. او در تصویر زیر در حال گاز زدن توپ مسابقات است. اتفاقی که یا از سر خوشحالی است یا ناراحتی از کیفیت توپ های بازی های آسیایی اینچئون.

 

اخبار,اخبارورزشی,فرهاد قائمی

 

اخبار ورزشی - جام جم