ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جهانبخش روی جلد نشریه هلندی


بازیکن ایرانی آلکمار روی جلد یکی از نشریه های معتبر هلند رفته است.

کاپ: نشریه فوتبال اینترنشنال در جدیدترین شماره خود تصویر زیبایی از شادی علیرضا جهانبخش پس از گلزنی برابر تیم هراکلس آلملو در هفته بیست و سوم لیگ اردویسه هلند روی جلد اصلی منتشر کرده است.

در این تصویر معروف که در بسیاری از رسانه های آنلاین ورزش هلند و سایت باشگاه آلکمار انشتار یافته است علیرضا جهانبخش روی شانه های وینسنت جانسن،پدیده این روزهای آلکمار قرار دارد.

جهانبخش روی جلد نشریه هلندی


ویدیو مرتبط :
واکنش صداوسیما به نشریه با عکس سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی روی جلد نشریه فرانسوی+عکس



گلشیفته فراهانی,عکس گلشیفته فراهانی,تصاویر گلشیفته فراهانی

 

 

به گزارش فرهنگ این بازیگر خارج نشین که پس از خروج از ایران اقدام به بازی در فیلم های هالیوودی و انتشار تصاویر برهنه خود در رسانه های غربی کرده است، در تازه ترین اقدام خود عکسی را بر روی جلد یکی از مجلات فرانسه منتشر کرده که در آن لباسی به تن دارد که در دهه ۹۰ یکی از خوانندگان فراماسونری و آمریکایی با آن لباس شهرت داشته است.

 

هرچند بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی پس از انتشار تصاویر قبلی دخترش، صحت آنها را زیر سوال برده بود اما باید منتظر ماند و دید، موضع گیری خانواده فراهانی در قبال انتشار تازه ترین عکس دخترشان چگونه است.

 

 

منبع:funpatogh.com