ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جلسه افشارزاده با دشمنان قلعه‌نویی


مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز (یکشنبه) با برخی از پیشکسوتان این باشگاه دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده ظهر امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله حسن روشن، کاظم اولیایی، کامران منزوی، آتیلا حجازی و ... در دفتر سایت مرحوم ناصر حجازی در خصوص وضعیت این تیم برگزار کرد.

عکس: جلسه افشارزاده با دشمنان قلعه‌نویی!

اولیایی در جلسه امروز از مدیرعامل باشگاه استقلال خواست تا هر چه زودتر کمیته فنی این باشگاه را تشکیل دهد و روشن نیز اعلام کرد که با شخص خاصی خصومت شخصی ندارد و هر چه که در دلش دارد، مطرح می‌کند.

عکس: جلسه افشارزاده با دشمنان قلعه‌نویی!

این جلسه در حالی برگزار شد که برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله روشن طی روزهای اخیر انتقادت زیادی علیه قلعه‌نویی مطرح کرده‌اند.

عکس: جلسه افشارزاده با دشمنان قلعه‌نویی!

برگزاری نشست در دفتری که متعلق به فرزند ناصر حجازی است، از دیگر نکات جالب توجه جلسه امروز افشارزاده با برخی پیشکسوتان استقلال است. طی سال‌های اخیر بیشتر اهالی فوتبال به رابطه بد خانواده مرحوم حجازی با قلعه‌نویی اذعان داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
آقای قلعه نویی..عکس یادگاری حاشیه امنیت نمی سازد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی و افشارزاده تا به کی اینچنین می خندند؟ + عکس



اخبار ورزشی - قلعه نویی و افشارزاده تا به کی اینچنین می خندند؟

امیر قلعه نویی و بهرام افشارزاده در تمرین استقلال با هم نشستند و حسابی خندیدند

به گزارش خبرآنلاین ؛ دوستی بهرام افشارزاده و امیر قلعه نویی را نزدیکان به این دو دوستی قدیمی می دانند و اصلا امیر قلعه نویی یکبار کاری کرده تا پیرمرد دوست داشتنی ورزش ایران از رفتارش اشک بریزد. شبی که بعد از حذفش از انتخابات کمیته ملی المپیک ایران ، قلعه نویی روی خط آمد و با حرف هایش درباره افشارزاده اشک را در چشمان این قدیمی ورزش جاری کرد. این دو خیلی زود به هم رسیده اند و حالا افشارزاده باید برای قلعه نویی جای خالی فتح الله زاده ، واعظ یا قریب را بازی کند.

مدیر استقلالی ها البته در ابتدای فصل اعتمادی کامل به سرمربی تیمش دارد و بخش عمده ای از اختیارات تیم را به سرمربی تیم و نزدیکانش سپرده است. نزدیکانی که البته این بار به عکس سال های گذشته استقلالی تر و البته کم حاشیه تر هستند. قلعه نویی هم این بار سعی کرده در همه شرایط تیمی در کنارش باشند که کمتر خبرساز می شوند. او امسال جواد زرینچه کاپیتان محبوب هم نسل خودش را به کادر افزوده و فکری کاپیتان سل بعد خودشان را هم در کنارش دارد که وزن نیمکت را روی سکوها بالا می برند.

این روزها البته روزهای شیرین پیش از فصل است و اگر در تمرین آبی ها ، قلعه نویی و افشارزاده اینچنین شیرین با هم بخندند اتفاق عجیبی نیست اما اگر در میانه فصل شرایط به کام آبی ها نباشد باید دید باز هم این دو اینچنین می خندند و کسی می تواند از این دو در آن زمان هم بپرسند:« پس چرا نمی خندید؟»

 

اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

اخبار ورزشی - خبرآنلاین