ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران


جشن تولد ریوالدو در پشت صحنه ى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” به کارگردانى منوچهر هادى برگزار شد.

سینما رکس: جشن تولد ریوالدو در پشت صحنه ى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” به کارگردانى منوچهر هادى برگزار شد.

در ادامه فیلمبردارى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” (من سالوادور نیستم) به کارگردانى منوچهرهادى و تهیه کنندگى مشترک سیدامیرپروین حسینى و منصورسهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملى فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال ١٩٩٩ به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدى محرابى و بازیگران برزیلى کارول ویدوتى و برى فیوکا به ایفای نقش بپردازد.

نکته جالب، همزمانى تولد این بازیکن بزرگ و سابق تیم هاى بارسلونا و آ.ث.میلان با روز شروع فیلم بردارى کارش در این فیلم بود که با سوپرایزِ جشن تولدش توسط عوامل فیلم مواجه گشت.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه و فیلم‌نیوز، ریوالدو ضمن تشکر و شادمانى از این توجه گفت که این دومین بار است که توسط ایرانیان سوپرایز مى شود؛ بار اول در مواجهه با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادى که انتظار استقبال صدهزارنفرى تماشاگران را نداشته و بسیار تحت تأثیر جو استادیوم بوده و بار دوم امروز که فکر نمى کرده یک گروه سینمایى و فرهنگى ایرانى از روز تولدش خبردار باشند و آن را جشن بگیرند.

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران


ویدیو مرتبط :
به بهانه ی تولد ریوالدو-بهترین گل های ریوالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + عکس


در فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» در برزیل ریوالدو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی بزریل جلوی دوربین رفته و در نقش خودش ظاهر شده و در سکانس‌هایی هم‌بازی رضا عطاران است.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی آم نات سالوادور» (من سالوادور نیستم) به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مشترک سیدامیر پروین حسینی و منصور سهراب‌پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملی فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال 1999 به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی و بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا به ایفای نقش بپردازد.

نکته جالب، همزمانی تولد این بازیکن بزرگ و سابق تیم‌های بارسلونا و آ.ث.میلان با روز شروع فیلمبرداری کارش در این فیلم بود که با سورپرایزِ جشن تولدش توسط عوامل فیلم مواجه گشت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه و فیلم‌نیوز، ریوالدو ضمن تشکر و شادمانی از این توجه گفت که این دومین‌بار است که توسط ایرانیان سورپرایز می‌شود؛ بار اول در مواجهه با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که انتظار استقبال صدهزارنفری تماشاگران را نداشته و بسیار تحت تأثیر جو استادیوم بوده و بار دوم امروز که فکر نمی‌کرده یک گروه سینمایی و فرهنگی ایرانی از روز تولدش خبردار باشند و آن را جشن بگیرند.

تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + عکس

تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران + عکس