ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جدول رده بندی لیگ برتر


جدول رده بندی لیگ برتر. استقلال اهواز سقوط کرد / پرسپولیس در صدر جدول.

صبح بخیر: جدول رده بندی لیگ برتر . استقلال اهواز سقوط کرد / پرسپولیس در صدر جدول.

عکس: جدول رده بندی لیگ برتر


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال (92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: می خواهیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیك تر شویم



 

 

حیدری: می خواهیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیك تر شویم

 

سرگروه تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار جمعه این تیم مقابل شهرداری تبریز گفت: برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم چرا که تنها به نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی لیگ برتر می اندیشیم.

سپهر حیدری ضمن بیان این مطلب، گفت: البته برای رسیدن به این مهم راه دشواری داریم از این رو با تمام قوا مقابل رقبای خود قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: البته برخلاف آنچه که تصور می شود بازی با تیم هایی که در انتهای جدول رده بندی هستند سخت تر از دیدار با تیم های بالا جدولی است برهمین اساس دیدار دشواری پیش رو داریم.

سرگروه تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص تیم شهرداری تبریز نیز گفت:شهرداری تیم خوب و قابل احترامی است اما متاسفانه به دلیل کمی تجربه اکثر بازیکنان نتوانستند نتایج قابل قبولی تا بدین جای لیگ کسب کنند.

وی افزود:البته از زمان قبول مسوولیت کادرفنی جدید،این تیم تغییر کرده و بازیکنان بهتر از گذشته فوتبال بازی کرده و نتایج این تیم بهتر شده است.

حیدری تصریح کرد : آخرین دیدار این تیم درلیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان را بارها مشاهده و نکات قوت و فنی این تیم را به دفعات مرور کردیم تا درروز دیداربا این تیم دچار مشکل نشویم.

وی درباره تازه ترین وضعیت بازیکنان تیم پرسپولیس نیز گفت:متاسفانه همانند دیدار مقابل پاس همدان چندین بازیکن تاثیر گذار خود از جمله وحید هاشیمان،محمد نوری،علیرضا محمد و علیرضا علی عسگر را به دلیل مصدومیت و محرومیت دراختیار نخواهیم داشت با این حال تنها برای پیروزی به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت.

سرگروه تیم پرسپولیس تهران درباره دیدار هفته بیست و پنجم این تیم مقابل پاس همدان نیز گفت: بازی سختی بود درنیمه نخست ما بسیار بهتر از آنها بودیم و 2 گل نیز به ثمر رساندیم اما درست درآغاز نیمه دوم و براثر یک اتفاق آنها یکی از گل های خورده راجبران کردند درادامه با کنترل بازی اجازه ندادیم آنها نتیجه را تغییر دهند و با پیروزی به تهران بازگشتیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران  فردا (جمعه) در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت.

این بازی راس ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.