ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جایزه بهترین بازیکن فوتبال در سال 56


یک ساعت مچی کامپیوتری، جایزه بهترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ تخت جمشید در فصل 1356 بوده است.

خبر آنلاین: عبدالرضا برزگری ستاره اسبق تیم نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ تخت جمشید در سال 1356 به خاطر درخشش در دیدار مقابل پاس تهران به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.

مجله باشگاه استقلال به پاس درخشش این بازیکن در لیگ تخت جمشید، یک ساعت کامپیوتری مارک «لامپ» به وی اهدا کرد. البته در خبر مربوط به این اتفاق، نام او نیز به اشتباه علیرضا نوشته شده است.

عکس: جایزه بهترین بازیکن فوتبال در سال 56


ویدیو مرتبط :
کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بازیکن سال اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه بازیکن سال برای رونالدو +عکس


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را در دبی دریافت کرد.

فرارو: کریستیانو رونالدو از دو روز قبل به همراه همسر و فرزندش برای حضور در هشتمین کنفرانس ورزش بین‌المللی به دوبی سفر کرده است.



در همین حال شب گذشته این کنفرانس جایزه بهترین بازیکن سال جهان را به رونالدو اعطا کرد. رونالدو با کسب حداکثر آرای مردمی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شد. این جایزه به مهاجم پرتغال به دلیل ۶۹ گل زده‌اش در تیم‌های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال اهدا شد. موسسه گلوب ساکر دبی، رونالدو را برای دریافت بهترین بازیکن جهان معرفی کرده بود. ستاره رئال مادرید درسال ۲۰۱۱ هم بهترین بازیکن جهان از نظر این موسسه شناخته شده بود.