ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جایزه‌ای جدید در دستان مسی


آندرس اینیستا و لیونل مسی، دو ستاره بارسلونا از دستان مسئولان کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جوایزشان را دریافت کردند.

وبسایت برنامه نود: آندرس اینیستا و لیونل مسی، دو ستاره بارسلونا از دستان مسئولان کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جوایزشان را دریافت کردند.

مسی به عنوان بهترین گلزن در لیگ های معتبر و اینیستا به عنوان بهترین بازیساز در سال ۲۰۱۳ برگزیده شد.

عکس: جایزه ای جدید در دستان اینیستا و مسی


ویدیو مرتبط :
دریافت جایزه از دستان فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه مسی به پسرش رسید (+عکس)



فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا جایزه بر‌ترین بازیکن فصل گذشته لالیگا را به پسرش تقدیم کرد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیونل مسی که شب گذشته در مراسم انتخاب برترین‌های فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ لالیگا به عنوان بر‌ترین مهاجم و بازیکن معرفی شد پس از دریافت جایزه‌اش به حاضران در مراسم گفت: «احساس افتخار می‌کنم که این جایزه بالا‌تر از دیگر بازیکنان بسیار مهم لالیگا به من تعلق گرفته است.

دوست دارم این جایزه را به پسرم تیاگو تقدیم کنم هر چند که الان چندان متوجه این امر نمی‌شود. هر بار که از خانه خارج می‌شوم عصبانی می‌شود و می‌گوید «پدر، دوباره می‌خواهی بری گل بزنی؟» این جایزه برای او است.»

 

اخبار ورزشی - میزان