ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جام قهرمانی در دستان بانوان ایران


تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان جام ملت های آسیا شد.

خبرآنلاین: تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان جام ملت های آسیا شد.

تیم فوتسال بانوان ایران توانست با برتری مقابل تیم ژاپن برای اولین بار قهرمان آسیا شودتیم ایران که در این رقابت ها فراتر از انتظار ظاهر شده، در مسابقه با ژاپن، با عملکرد خوب فرشته کریمی توانست نیمه اول مسابقه را یک بر صفر ببرد. در نیمه اول این مسابقه فرشته کریمی عملکرد خوبی داشت و دروازه ژاپن را باز کرد.

این تک گل نیمه اول بود. البته دروازه بان ایران هم عملکرد خوبی داشت و تشویق های تماشاگران ایرانی هم روحیه بازیکنان را بالا برده بود. البته تعداد تماشاگران ایرانی زیاد نبود اما شور و شوق آن ها برای تشویق تیم ملی بسیار بالا بود.

در نیمه دوم ژاپن عملکرد نسبتا بهتری از ایران داشت اما بانوان فوتسال ایران دفاع خوبی داشتند و اجازه ندادند دروازه تیمشان باز شود. در نهایت مسابقه با همان تک گل دیقه 18 فرشته کریمی به پایان رسید و فوتسال بانوان ایران برای اولین بار به قهرمانی آسیا رسید. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در سالن برگزاری مسابقات حضور داشت.

ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با نتیجه 6 بر صفر هنگ کنگ را برد، 9 بر یک ازبکستان را شکست داد و مقابل مالزی هم با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه نهایی هم با یک گل تایلند را برد.

در دیدار رده بندی این مسابقات تایلند با نتیجه 4 بر یک مالزی را شکست داد و به مقام سوم رسید.

عکس: جام قهرمانی در دستان بانوان ایران


ویدیو مرتبط :
جام قهرمانی فوتسال بانوان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس : قهرمانی آمریکا در جام جهانی بانوان


تیم ملی بانوان امریکا توانست با نتیجه ۵-۲ تیم ملی ژاپن را از میان بردارد و پس از ۱۶ سال دوری از جام، قهرمان جام جهانی بانوان در کشور کانادا شود.