ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: جادوگر در جشن تولد سلطان


جشن تولد علی پروین و محمود خوردبین امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، مهدی محمدنبی، احمدرضا عابدزاده و... برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: جشن تولد علی پروین و محمود خوردبین امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، مهدی محمدنبی، احمدرضا عابدزاده و... برگزار شد.

عکس: جادوگر در جشن تولد سلطان


ویدیو مرتبط :
جشن تولد سلطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد جادوگر در کنار مازیار فلاحی+عکس


روز گذشته اردوی تیم ملی فوتبال ایران یک مهمان ویژه داشت. مازیار فلاحی و یکی از اعضای ارکسترش به اردوی تیم ملی رفت تا مهمان ویژه کاپیتان محبوب سرخ پوشان باشد.

موسیقی ما: روز گذشته اردوی تیم ملی فوتبال ایران یک مهمان ویژه داشت. مازیار فلاحی و یکی از اعضای ارکسترش به اردوی تیم ملی رفت تا مهمان ویژه کاپیتان محبوب سرخ پوشان باشد.

 پیشتر مازیار فلاحی در یکی از کنسرت های خود پیراهن علی کریمی را به شکل سمبلیک به طرفدارانش نشان داده بود تا همه متوجه علاقه ویژه اش به فوتبال شوند.


در آخرین کنسرت مازیار نیز قرار بود علی کریمی به عنوان یکی از مهمانان حضور پیدا کند تا تولدش را در کنار مازیار فلاحی و دوستارانش جشن بگیرد اما مصادف شدن این کنسرت با بازی دوستانه تیم ملی با تاجیکستان اجازه این امر را نداد.

به همین دلیل چند روز بعد، مراسم تولد آقای جادوگر با حضور این خواننده با احساس برگزار شد. همچنین علی کریمی پیراهن شماره هشت پرسپولیس را که با نام مازیار فلاحی سفارش داده بود به وی هدیه داد.