ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / تیپ جدید جاسم کرار و دادگاه صحرایی هواداران استقلال



هافبک جنجالی استقلال شب گذشته تصویری را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده و هواداران استقلال برای او از دل تنگشان گفته اند.

به گزارش جام نیوز، جاسم کرار و حاشیه هایی که برای استقلال درست کرده حوصله هواداران این تیم را سر برده است.

 با اینکه کمیته انضباطی باشگاه استقلال دیروز کاری به کار هافبک عراقی نداشت اما هواداران آبی به بهانه انتشار عکس جدید کرار در اینستاگرام، برای او دادگاه صحرایی تشکیل داده و او را محکوم کردند.

آنهایی که منطقی تر بودند با زبان فارسی و عربی از کرار خواسته اند که قید حاشیه را بزند و فقط روی فوتبالش در استقلال تمرکز کند اما آنهایی که مشکلی با استفاده از الفاظ منشوری ندارند، هر چه دلشان خواسته بار کرار کرده اند و به او گفته اند که دیگر نباید در این تیم بماند. 

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

 

 اخبار ورزشی -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار از استقلال اخراج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم کرار استقلال را پیچاند و به خوشگذرانی رفت! +عکس



در روزهایی كه همه فوتبال ایران از این هافبك عراقی و بی‌احترامی او صحبت می‌كنند و خواستار برخورد جدی باشگاه استقلال هستند بهرام افشارزاده مدعی شد جاسم كرار روز شنبه (دیروز) به ایران بازگشته است و مطمئناً در اولین فرصت با این بازیكن برخورد خواهد شد.

بنا به ادعای مدیرعامل استقلال مشكل گذرنامه كرار تا دیروز حل و فصل شده و این بازیكن باید از امروز خود را به كادرفنی تیم معرفی كند تا طبق قراردادی كه با باشگاه دارد بر سر تمرینات حاضر شود اما هنوز دقایقی از این ادعا نگذشته بود كه هافبك عراقی با قرار دادن تصویری از خود و دوستانش در تور بیابانگردی در نجف اشرف نشان داد كه در مسیر بازگشت به ایران است! لابد بنده خدا جاسم كرار كه مشخص بود از اتفاقات رخ داده در چند روز گذشته فوتبال ایران و جو منفی علیه خودش حسابی جا خورده این بار از ترس مدیرعامل استقلال سر به بیابان گذاشت و ترجیح داد مسیر بازگشت از عراق را زمینی و از راه بیابان پی بگیرد.
 

اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

 

اخبار ورزشی  -   خبر ورزشی