ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس تولد رامین رضاییان در اردوی تیم ملی


تیم ملی امشب مدافع راست پرسپولیس را سورپرایز کردند.

خبرآنلاین: بازیکنان تیم ملی امشب مدافع راست پرسپولیس را سورپرایز کردند.

رامین رضائیان مدافع پرسپولیس امروز وارد 26 سالگی شد و شمع کیک تولد خود را فوت کرد. امشب در اردوی تیم ملی و بعد از صرف شام، ملی پوش ها او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد گرفتند.

رامین هم تا به خود بیاید و شمع را فوت کند، کیک مالی شد. البته هنوز تصویری از کیک مالی او منتشر نشده است و این تنها تصویری است که به دستمان رسیده.

عکس: تولد رامین رضاییان در اردوی تیم ملی


ویدیو مرتبط :
‫جشن تولد رامین رضاییان در اردوی تیم ملی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از جشن تولد رامین رضائیان در اردوی تیم ملی



 اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی,بازیکنان تیم ملی

 بازیکنان تیم ملی امشب مدافع راست پرسپولیس را سورپرایز کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رامین رضائیان مدافع پرسپولیس امروز وارد 26 سالگی شد و شمع کیک تولد خود را فوت کرد. امشب در اردوی تیم ملی و بعد از صرف شام، ملی پوش ها او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد گرفتند. رامین هم تا به خود بیاید و شمع را فوت کند، کیک مالی شد. البته هنوز تصویری از کیک مالی او منتشر نشده است و این تنها تصویری است که به دستمان رسیده.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی,بازیکنان تیم ملی

 اخبار ورزشی -  خبر  آنلاین